Hvordan fortelle nyheten?

Ja, var kjempe kos. Litt tidligere enn vi egentlig hadde tenkt, men greit å ha støtten hvis det skjer noe:) når skal dere fortelle?:)
Ja greit med støtte om noe skulle skje[emoji175] Jeg har fortalt det til min bestevenninne da, siden hun har .med å tolket streker 9-10 dpo[emoji23] men ellers holder vi det hemmelig frem til etter uke 12.
Kan hende vi røper til svigermor før hvis jeg trenger litt hjelp med mini mens mannen er på jobb[emoji28]

02007f1e3c4107fdd30dc0cd5f038fc0.jpg

Pakket dette inn i gave, når jeg skulle fortelle mannen, siden testen ble tatt mens han var på jobb[emoji4][emoji4]
Str 50 til lillegull og str 86 til storesøster[emoji7]

Jeg må helt ærlig si at jeg gruer meg til vi skal fortelle det.. :/
Det finnes mange folk med meninger om ting som ikke angår dem for å si det sånn....:(

Det blir ikke annonsert på Facebook eller lignende hos oss, vi forteller det nok bare til de vi "må", så får resten bare se det selv etterhvert.

Men vi gleder oss masse over bolla i magen :Heartred

Det finnes mange folk med meninger om ting som ikke angår dem for å si det sånn....:(

Det blir ikke annonsert på Facebook eller lignende hos oss, vi forteller det nok bare til de vi "må", så får resten bare se det selv etterhvert.

Har litt samme følelse som deg. Men kommer til å annonsere det der vi vil. Så får heller folk ha sin mening.

Jeg er i samme situasjon, der det er enkelte familiemedlemmer jeg gruer meg til å fortelle det til. Som du sa så finnes det mange mennesker med meninger om ting som ikke angår dem, og ikke alle er like flinke til å holde de meningene for seg selv... Det er trist da, for det setter jo en liten demper på ens egen glede når man må grue seg... Håper det går greit når dere deler nyheten :)

Jeg er i samme situasjon, der det er enkelte familiemedlemmer jeg gruer meg til å fortelle det til. Som du sa så finnes det mange mennesker med meninger om ting som ikke angår dem, og ikke alle er like flinke til å holde de meningene for seg selv... Det er trist da, for det setter jo en liten demper på ens egen glede når man må grue seg... Håper det går greit når dere deler nyheten :)

Det gjør sikkert det når stormen har lagt seg.. ;)
Håper det går fint for dere òg :)

Her tenker jeg vi forteller snart fireåringen, så får han fortelle videre ettersom han møter folk.
Blir nok ikke før etter uke 12 en gang (litt avhengig av hvor fort det vises)
Forrige gang fortalte vi familie da jeg var 18 uker på vei, blir nok litt tidligere denne gangen.

Back
Topp