God morgonGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgonGod morgen![]()
Er veldig glad for det jeg og. Da kan jeg ta han med maskin når han blir større, er bare ta i litt hår geleVeldig glad for at unge nr 2 er gutt, storesøster har krøller. Masse krøller! Har konstant kråkereir [emoji23] med lillebror kan eg lage gøye frisyrer når han vert litt større![]()
Det er sjelden gittEnda verre. Mem lage det når han er bortreist da [emoji14]
Bra derGod morgon![]()
Er veldig glad for det jeg og. Da kan jeg ta han med maskin når han blir større, er bare ta i litt hår gele [emoji14] Han har en del hår nå, så kan snart begynne å fikse det
Åh, er jo så fint med krøller! Men kan tenke meg at det er litt ekstra jobb med det.
Någet trøtt. Har amma ein del i natt [emoji42] Men no ligg han og pludrer så fint i senga si, så då kan eg i grunnen ikkje klage [emoji7]Bra der?
Hehe, herlig! Den har jeg hatt så lyst å prøve, men aldri sumlet meg til å kjøpe den. Kanskje jeg må det. For hun min har masse masse floker. Og siden jeg ikke får klippe henne, hadde det vært greit med en god børsteJa, blond er ho og så ho ser ut som ein liten engel. Synet kan bedra med andre ord [emoji23] hehe [emoji14] ho er veldig aktiv og då tover håret seg med ein gang. Takk og pris for at nokon fann opp den derre Tangle Teaser, for vanleg hårbørste lugger veldig.. Gler meg til B får meir hår. Er begrensninger på frisyre på ein 6 mnd gammal baby [emoji14]
Deilig å kose i den store senga. Men sove er for gamlingerSelvsagt gjør det detEr litt herlig det også.
Men husker jo kosen når babyen våkna og tok bare med inn i mi seng, så sov vi videre der [emoji7][emoji7]
Sånt skjer ikke lengre når de er store [emoji23]
Ukas middags planerJeg må planlegge påske og handle mat. Jeg må ha middager til mange dager. Jeg er null og nada inspirert. Rett og slett jeg og middag er ikke noe som går godt overens for tiden. Bare å sjekke om vi har nok rester av pinnekjøtt til å ha en middag. Ork.
Ah gammel er mini?Någet trøtt. Har amma ein del i natt [emoji42] Men no ligg han og pludrer så fint i senga si, så då kan eg i grunnen ikkje klage [emoji7]
Hjå deg då? Du er på jobb?![]()
6 mndAh gammel er mini?Yes på jobb
Jobbet i går og i dag. Så er det jobb Fre og Lør6 mndJobber du heile påska?
Vi hadde kylling i går.Ukas middags planer
Mandag hjemmelaget pizza
Tirsdag wok
Onsdag kjøttpølse, hjemmelagde potetbåter og ertestuing
Torsdag Taco
Fredag grillet laks ( og lapskaus til de andre som ikke skal ha fisk)
Lørdag pulletpork
Søndag lammestek ( faktisk)
Mandag biff, bakt potet og mais.
Hos oss i såfall ønsker fra 7 mennesker ( lille l ga ønsket til jentene)
God ettermiddag synGod morgen![]()
Så gøy![emoji4] Vi monterte trampolinen i helgen, og vesla har ikke gjort annet enn å hoppe etterpå[emoji6]God ettermiddag.
Nå jeg jeg vert å kjøpt ny trampoline. Ble den i fra toys ur us![]()
Kose dere masse på kinoGod morgen
Lite søvn i natt men men
Kino i dag å så må det pakkes
Jeg og prøver å finne ut av det. Er ikke bare bare. Tenkte å dra på butikken nå snart, og få innhandlingen unnagjortTrøtt. Men ellers greit. Prøver tenke ut hva vi skal ha til middager i påsken også [emoji87]
Ja, blond er ho og så ho ser ut som ein liten engel. Synet kan bedra med andre ord [emoji23] hehe [emoji14] ho er veldig aktiv og då tover håret seg med ein gang. Takk og pris for at nokon fann opp den derre Tangle Teaser, for vanleg hårbørste lugger veldig.. Gler meg til B får meir hår. Er begrensninger på frisyre på ein 6 mnd gammal baby [emoji14]
Hun er ingen engel med andre ord? Tror nok det blir mye hopping her også. Så får se om jeg får montert den sammen i ettermiddag. Om ikke skal jeg nå få den oppgi løpet av påsken i hvert fallSå gøy![emoji4] Vi monterte trampolinen i helgen, og vesla har ikke gjort annet enn å hoppe etterpå[emoji6]