Ønsker_andre_♡
Glad i forumet
Skjønner godt du blir usikker. Men det kan ho godt være at testen ikke er helt som den skal være og registrert feil eller ikke trukket til seg nok urin. Krysser alt jeg har for at dette går bra!! Jeg har troa [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du testen med morgenurinen da? Det kan jo også ha litt og si. Om du er beskymret så sier jeg som de andre sier at du bør ta blodprøve. Er det ikke mulighet for og snike seg avgårde i pausen når du er på jobb?Jeg har egentlig vært veldig avslappa til testinga, men fant en digital i skuffen så ville bruke den opp[emoji6] Tok en digital når jeg var 4+2 og da viste den 1-2, og i dag er jeg 5+3 og testen jeg tok i dag viser også 1-2[emoji53] Den burde vel kanskje vist 2-3 hvertfall? Fikk en skikkelig ekkel følelse i magen nå, men det trenger jo ikke bety at noe er galt...
Om det er meg du viser den til? Så vet jeg hva det står. Det står at du kan ta den når som helst for og finne ut om du er gravid. Men om du vil ha et mer riktig svar så bør den tas med morgenurinen. [emoji6]
Om det er meg du viser den til? Så vet jeg hva det står. Det står at du kan ta den når som helst for og finne ut om du er gravid. Men om du vil ha et mer riktig svar så bør den tas med morgenurinen. [emoji6]
Vis vedlegget 223081 Vis vedlegget 223082 Jeg ville definitivt åpnet testen og sett på strimlene inni, som du ble anbefalt over![]()
Da ser du om strekene er sterkere
Gjorde det selv, se bildene
Takk[emoji173] Vi får håpe på det beste[emoji1374]Huff! Skjønner godt at du er bekymret.. krysser fingrene for deg, dette må gå brase å kom deg til legen å få målt HCG.. klem til deg
![]()
Takk[emoji173]Skjønner godt du blir usikker. Men det kan ho godt være at testen ikke er helt som den skal være og registrert feil eller ikke trukket til seg nok urin. Krysser alt jeg har for at dette går bra!! Jeg har troa [emoji173]
Nei, tok på ettermiddagen. Trodde ikke det hadde så mye å si når på dagen den ble tatt så lenge etter ikm, men leser nå at ukesindikatoren har 97% nøyaktighet når den er tar på morgenurin, så får prøve det i morra[emoji1360] Skulle gjerne lista meg i lunsjen, men jeg er pendler så blir borte 1,5 time hvis jeg skal til legen![emoji53] Jeg prøver å tenke positivt da[emoji173] Hjelper jo egentlig ingenting å bekymre segTok du testen med morgenurinen da? Det kan jo også ha litt og si. Om du er beskymret så sier jeg som de andre sier at du bør ta blodprøve. Er det ikke mulighet for og snike seg avgårde i pausen når du er på jobb?
Takk[emoji1360] Trodde jeg fulgte instruksjonene, men jeg leste på nett også at selve ukesindikatoren er 97% nøyaktig hvis den tas på morgenurin, så får ta en ny i morra tidlig å håpe at det var der feilen lå[emoji1374]
Får håpe det ser bra ut i morgen da[emoji6] Men tror ikke du skal beskymre deg for mye heller nei [emoji173] Ikke bra og stresse for mye med det [emoji4]Takk[emoji173] Vi får håpe på det beste[emoji1374]
Takk[emoji173]
Nei, tok på ettermiddagen. Trodde ikke det hadde så mye å si når på dagen den ble tatt så lenge etter ikm, men leser nå at ukesindikatoren har 97% nøyaktighet når den er tar på morgenurin, så får prøve det i morra[emoji1360] Skulle gjerne lista meg i lunsjen, men jeg er pendler så blir borte 1,5 time hvis jeg skal til legen![emoji53] Jeg prøver å tenke positivt da[emoji173] Hjelper jo egentlig ingenting å bekymre seg
Tok en ny nå, og det står fortsatt 1-2[emoji848] Skjønner ikke så mye, og er så fortvila over at jeg ikke får sjekka det før etter påske[emoji22] Får prøve å slappe av og tenke positivt, selvom det ikke er så lett[emoji173]
Skjønner godt at du er fortvila.. prøve å slappe av så godt du klarerTok en ny nå, og det står fortsatt 1-2[emoji848] Skjønner ikke så mye, og er så fortvila over at jeg ikke får sjekka det før etter påske[emoji22] Får prøve å slappe av og tenke positivt, selvom det ikke er så lett[emoji173]
sender deg en god klem. Håper alt er bra 
Tok en ny nå, og det står fortsatt 1-2[emoji848] Skjønner ikke så mye, og er så fortvila over at jeg ikke får sjekka det før etter påske[emoji22] Får prøve å slappe av og tenke positivt, selvom det ikke er så lett[emoji173]