Nå grubler jeg som det knaker her. Du har en som er eldre enn 9 åringen sant? Eller er det førstemann?Mulig det. Jeg hadde et annet Nick dengang da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå grubler jeg som det knaker her. Du har en som er eldre enn 9 åringen sant? Eller er det førstemann?Mulig det. Jeg hadde et annet Nick dengang da
Sitter og tar en øl før vi skal tilbake til hotellet og så denne
![]()
Godt at noen har skjønt det

Han fyller ni i august så han er åtte enda.
Jeg er stuptrøtt
Søstera mi ville bruke hele dagen på å tenke.... Så forstår hu sier nei sånn egentlig da... Kjipt og jeg blir fryktelig skuffa. For jeg hjelper til hver gang hu roper og ofte bare for gøy.
Men vi har vært å gått i lysløypa nå også stakk vi innom svigermor. Hvor to barn spurte farmora om å få sove der. Og hu og mannen sa med glede jaSå det ordna seg.
Nå er kjøkken, stua og bad vaska. Mannen skal kjøre barn opp til svigermor igjen og da begynner jeg å stelle meg.
Søstera mi mente jeg hadde god tid. Man går jo ikke ut før i 8-9 tia uansett. MEN jeg foretrekker å gjøre meg klar uten unger jeg. Slippe maset om de også vil ha sminke og dill. Pluss de får litt tid å leke sammen.
Min 6åring har hu lova i 3 år nå å overnatte, men ikke skjedd, mens ei venninnes unga tar de med på fjellturer og overnattinger titt og ofte. I feel the love !
Og irritasjon [emoji23]
Så du syns jeg skal slutte med det [emoji14]
Ble taco i går![]()
MÅ.jo.gjøresEffektive du![emoji2]
Takktakk ! Er på vei hjem nå [emoji23] noe småfull men [emoji23]Så dårlig gjort[emoji20] skjønner godt du er skuffet!
Men bra det ordnet seg![emoji1] kos deg på vift!
Åtteåringen som blir 9 i august er min eldste.Nå grubler jeg som det knaker her. Du har en som er eldre enn 9 åringen sant? Eller er det førstemann?
Kjenner du nicket mitt igjen?Åtteåringen som blir 9 i august er min eldste.
Hjemme fra venninnebesøk![]()
Håper dere begge hadde en koselig kveldFår vel legge meg da [emoji23] Sov godt [emoji8]
Kjenner du nicket mitt igjen?
Hadde en fin kveld jaHåper dere begge hadde en koselig kveld![]()