Holde på hemmeligheten

Milla92

Elsker forumet
Hvordan klarer dere og holde graviditeten hemmelig? Forrige gang klarte vi å holde oss til uke 9-13 før vi sa noe til de nærmeste. Denne gangen bor vi veldig nærmed de aller fleste (bodde ca 1 time fra sist). Nå ligger jeg strekk ut på sofaen, dødds kvalm og sliten.
Nå egentlig gjøre meg klar for taco hos svigerfar. [emoji14][emoji14]
Frykter noen snart mistenker noe...[emoji85][emoji85] vil absolutt ikke måtte dele nyheten enda[emoji85][emoji28]

Vanskelig å holde seg ja. Familie vet heldigvis, men vanskelig å holde maska når jeg snakker med andre.

Samme problemet her. Bodde 6 timer unna familie sist, så da var det lett å holde skjult en stund. Nå ser vi de hver dag :-P kvalmen begynner å bli ille, så klarer ikke skjule d så lenge tror vi.

Jeg klarer det ikke :hilarious: Har fortalt det til mamma, søsteren min, svogeren min, bestevenninnen min, sjefen min og tre kolleger. Jeg vil heller at folk skal vite det om det går galt og jeg klarer ikke å holde det hemmelig.

Sist gang følte jeg det var enklere, men da hadde jeg samboer som var der og støttet meg. Nå er han ikke så støttende, og vil ikke prate noe om det.. [emoji53] Så nå har jeg veldig lyst og fortelle det siden han ikke gidder og snakke med meg om det...

Her kommer vi til å fortelle mine foreldre og svigermor neste uke. Tenkte å holde det hemmelig fram til kvalmen slo ut for fullt, men vi er nå invitert på spillekveld med rakfisk og alkohol hos mine foreldre i påska. De kommer til å skjønne det så fort jeg ber om noe annet å spise og drikke

Sist gang følte jeg det var enklere, men da hadde jeg samboer som var der og støttet meg. Nå er han ikke så støttende, og vil ikke prate noe om det.. [emoji53] Så nå har jeg veldig lyst og fortelle det siden han ikke gidder og snakke med meg om det...

Da hadde jeg gjort det! :)

Da hadde jeg iallefall funnet meg en jeg kan stole på og fortalt det til, slik at du har noen å snakke og glede deg over det med❤

Vi fortalte det til de nermeste ett par dager etter vi testet positivt :cat: Men nr 1 ventet vi til uke 12, og hadde egentlig tenkt det denne gangen også, men så av en eller annen grunn var det så veldig vanskelig å holde det hemmelig denne gangen :p Alle ble heldigvis kjempe glade :D

Vi tenkte å prøve å holde det hemmelig til uke 12, men skal være sammen med hele svigerfamilien på hytta i påsken... så vurderer å fortelle svigermor (som er den eneste av dem som vet at vi driver med prøverør), så hun kan hjelpe oss å snike meg unna alkohol og komme med unnskyldninger for hvorfor jeg er trøtt osv.. Vi får se hvordan det går [emoji12]

Mamma skal ikke få vite noe på en stund, siden hun sier det videre til "alle" vennene sine... Been there, done that...

Da hadde jeg iallefall funnet meg en jeg kan stole på og fortalt det til, slik at du har noen å snakke og glede deg over det med[emoji173]
Ja, må vel det [emoji53] Får prøve og ta en prat med samboer og håper han vil inkludere seg litt mer [emoji4]

Ja, må vel det [emoji53] Får prøve og ta en prat med samboer og håper han vil inkludere seg litt mer [emoji4]
Håper det ordner seg! Det er jo både en fantastisk og skummel tid vi er i nå, og det kan jo kanskje være godt for dere begge å ha noen å snakke med:)

Jeg har så utrolig lyst til å rope ut til ALLE at jeg er gravid, men samtidig er det utrolig koselig å ha en liten hemmelighet også[emoji7] Får se hvor lenge jeg klarer å holde det skjult for mamma, kommer helt ann på formen[emoji85] Vi har mye sosialt fremover, og skal bla på hyttetur med et vennepar i beg av mai, så kan være de må få vite det da hvis jeg hele tiden er på do og kaster opp[emoji23] Uuuuff, er så vanskelig! Vil at datteren vår på 2 skal være den første som får vite det, men da får nok de fleste vite det fra ho ganske fort[emoji23][emoji87]

Har bare fortalt til 2 stk på jobb. Familien får ikke vite noe før vi vet at alt er bra[emoji1303]

Lett. Bare forteller det ikkje [emoji23] Ikkje følt "behovet" for å fortelle det, og blir nok lenge til jeg forteller det. Blir iallefall ingen fb/snap/ insta annonsering [emoji87][emoji28]

Håper det ordner seg! Det er jo både en fantastisk og skummel tid vi er i nå, og det kan jo kanskje være godt for dere begge å ha noen å snakke med:)
Ja, virker som om han prøver og sperre det ute. Så han kan gå og tro at dette egentlig ikke skjer [emoji53] Men det gjør det jo, så håper han kan forstå det snart [emoji50]

Jeg er håpløs :p har røpt det til 3stk på jobb, og to venninner :) planen er å fortelle det til sjefen snart, men gruer meg litt :confused:

Back
Topp