Disneymamma
Glad i forumet
Ikke så lett. Har sagt det til ei venninne, søstra mi og sjefen min. Er vanskelig å ikke si det videre. Jeg og mannen prater mye om det da [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, virker som om han prøver og sperre det ute. Så han kan gå og tro at dette egentlig ikke skjer [emoji53] Men det gjør det jo, så håper han kan forstå det snart [emoji50]
Jeg gruer meg også! Det er jo det første jeg må fortelle når jeg kommer tilbake fra permisjon.. 7-8mnd på jobb så er det ut i ny permisjon liksom.Jeg er håpløs [emoji14] har røpt det til 3stk på jobb, og to venninnerplanen er å fortelle det til sjefen snart, men gruer meg litt
![]()
Ja, var ikke planlagt [emoji53] Så det kom som et sjokk på begge. Jeg gleder meg nå da, men ikke han. Vet han kommer til og bli glad når barnet kommer, men ikke kjekt om han skal være så negativ frem til den tid [emoji29]Så kjipt at det skal være sånn. Var det en overraskelse? Håper det blir bedre når det lander hos han!
Hva er det du jobber med?Vi fortalte det til alle de nærmeste med en gang, vi. Tenker at om noe skulle gå galt kan de faktisk være til stor hjelp og støtte! [emoji173][emoji170]
Fortalte det også til nærmeste sjef på jobb så han skjønner hvorfor jeg sier nei til tunge løft og sterke kjemikalier [emoji28]
Men hvor gammel er du?de må da vite at du er i en "fruktbar" alderJeg gruer meg også! Det er jo det første jeg må fortelle når jeg kommer tilbake fra permisjon.. 7-8mnd på jobb så er det ut i ny permisjon liksom.
Jeg er 21 år [emoji4]Men hvor gammel er du?de må da vite at du er i en "fruktbar" alderjenta mi rakk ikke bli 9mnd før de på jobb lurte på om vi tenkte på nr 2
![]()
Jeg jobber som vekter på kjøpesenter hvor vi i grunn fungerer som vaktmester [emoji85]Hva er det du jobber med?
Holder dere på med kjemikalier da? [emoji50]Jeg jobber som vekter på kjøpesenter hvor vi i grunn fungerer som vaktmester [emoji85]