Holde på hemmeligheten

Ikke så lett. Har sagt det til ei venninne, søstra mi og sjefen min. Er vanskelig å ikke si det videre. Jeg og mannen prater mye om det da [emoji173]

Skal på tur med foreldrene mine i påska, så da skal jeg fortelle dem :)
Vil at de skal glede seg med meg :Heartred

Ja, virker som om han prøver og sperre det ute. Så han kan gå og tro at dette egentlig ikke skjer [emoji53] Men det gjør det jo, så håper han kan forstå det snart [emoji50]

Så kjipt at det skal være sånn. Var det en overraskelse? Håper det blir bedre når det lander hos han!

Vi fortalte det til alle de nærmeste med en gang, vi. Tenker at om noe skulle gå galt kan de faktisk være til stor hjelp og støtte! [emoji173][emoji170]
Fortalte det også til nærmeste sjef på jobb så han skjønner hvorfor jeg sier nei til tunge løft og sterke kjemikalier [emoji28]

Jeg er håpløs [emoji14] har røpt det til 3stk på jobb, og to venninner :) planen er å fortelle det til sjefen snart, men gruer meg litt :confused:
Jeg gruer meg også! Det er jo det første jeg må fortelle når jeg kommer tilbake fra permisjon.. 7-8mnd på jobb så er det ut i ny permisjon liksom.

Så kjipt at det skal være sånn. Var det en overraskelse? Håper det blir bedre når det lander hos han!
Ja, var ikke planlagt [emoji53] Så det kom som et sjokk på begge. Jeg gleder meg nå da, men ikke han. Vet han kommer til og bli glad når barnet kommer, men ikke kjekt om han skal være så negativ frem til den tid [emoji29]

Vi fortalte det til alle de nærmeste med en gang, vi. Tenker at om noe skulle gå galt kan de faktisk være til stor hjelp og støtte! [emoji173][emoji170]
Fortalte det også til nærmeste sjef på jobb så han skjønner hvorfor jeg sier nei til tunge løft og sterke kjemikalier [emoji28]
Hva er det du jobber med?

Jeg gruer meg også! Det er jo det første jeg må fortelle når jeg kommer tilbake fra permisjon.. 7-8mnd på jobb så er det ut i ny permisjon liksom.
Men hvor gammel er du?de må da vite at du er i en "fruktbar" alder ;) jenta mi rakk ikke bli 9mnd før de på jobb lurte på om vi tenkte på nr 2 :)

Jeg skulle ikke si noe før uke 12, men har sprekt til 2 venninner og 2 på jobb. Litt usikker på hvordan det skal gå i påsken når hele familien er samlet og jeg plutselig ikke drikker noe alkohol...

Hardast det til 2-3 venninner som ikke har kontakt med noen andre som kjenner meg. I tillegg fikk svigersøstra mi (ex da) vite det. Har også en samboer som er ganske fraværende frem til uke 12. Før den tid trenger jeg omtrent ikke snakke graviditet til han. Men samtidig mener han at man skal hilse det hemmelig.... Bahhh.., Slitsomt.

Jeg skulle egentlig ikke fortelle til noen før uke 12... Meeeen.. Jeg er for glad, så jeg har fortalt det til mamma og pappa. Og mannen ønsker å fortelle til sine foreldre. Det er greit å ha litt støtte om det ikke skulle gå bra også. :)

Back
Topp