Skravletråd bringebær

Vi hadde jo begge to et godt røsk på vekta i forrige uke, særlig du, så kan jo hende vi står litt stille av den grunn også... men håper det i hvert fall blir noe ned på oss, for det er så kjedelig å havne på null eller i verste fall pluss..
Off, grøsser ved tanken! Nei, vi får stå på [emoji4]
 
Var også på vekta i morges.. Ikke skjedd noe siden sist:(
Kan vel ikke vente d heller kanskje etter så mye selskapeligheter. Får prøve å stå på de siste dagene nå og X fingrene:)
 
Har flydd å veid meg hver dag nå og ikke helt forstått hvorfor det ikke skjer noe, jeg spiser fortsatt bra og beveger meg mer enn på lenge, så var rimelig irritert i morges.... MEN så kom tanta, og der var nok hele svaret :D
Digg å få det overstått innen veiing på fredag ;)

Samme her! Vekta gjorde et byks opp i dag, etter litt nedgang i helga. Håper å bli kvitt litt vann i kroppen innen fredag.
 
Håpløst rundt eggløsning og når tanta kommer [emoji36]
 
God morgen :) har noen av dere noen gode oppskrifter til å dele i motivasjonstråden? [emoji4][emoji4]
 
Rundt EL er jeg gjerne lettere men ikke ved TR...
Hvordan går det med deg denne uka?

Svinger skikkelig, var plutselig opp 1 kg [emoji36] men ser ut til å gå fort ned igjen, så godt er det [emoji23]
Full fart og masse møter, så hvor tida blir av kan man lure på innimellom [emoji849][emoji16]
Hvordan går det med deg?
 
Svinger skikkelig, var plutselig opp 1 kg [emoji36] men ser ut til å gå fort ned igjen, så godt er det [emoji23]
Full fart og masse møter, så hvor tida blir av kan man lure på innimellom [emoji849][emoji16]
Hvordan går det med deg?

Oi, en hel kilo er jo litt, men utrolig hvordan det kan svinge!
Ser ikke ut å bli noe gigantisk vekttap her heller denne uka, om ikke noe magisk skjer det neste døgnet :p Håper på 2-300 gram i alle fall..
Blir spennende å se hvor vi havner nå etter den knallbra starten vi hadde som lag :) Får håpe vi ikke ryker på en smell...
 
Måtte snikveie meg i dag tidlig, og etter å ha vært nesten minus en kilo i helga er jeg nå tilbake til samme vekt som forrige fredag. Men tantebesøket er straks over for denne gang, så håper det blir litt nedgang til i morgen! Burde ikke bli noen økning i allefall.
 
Jeg snek i dag selv, og 200 g ned fra forrige uke [emoji23] men, gikk jo styggbra forrige gang, så regnet med at det ikke gikk likebra denne gangen. Vekta svinger veldig!
 
Måtte snikveie meg i dag tidlig, og etter å ha vært nesten minus en kilo i helga er jeg nå tilbake til samme vekt som forrige fredag. Men tantebesøket er straks over for denne gang, så håper det blir litt nedgang til i morgen! Burde ikke bli noen økning i allefall.
Jeg snek i dag selv, og 200 g ned fra forrige uke [emoji23] men, gikk jo styggbra forrige gang, så regnet med at det ikke gikk likebra denne gangen. Vekta svinger veldig!

Får håpe vi i alle fall får en liten nedgang alle sammen :)
Og du, Thers, er jo trygg uansett om det skulle svingt opp, immun og greier ;)
 
Får håpe vi i alle fall får en liten nedgang alle sammen :)
Og du, Thers, er jo trygg uansett om det skulle svingt opp, immun og greier ;)
Hehe, stemmer det! Men vil jo fortsatt ned i vekt da!:p heia Bringebær ! [emoji324][emoji324]
 
Oi, en hel kilo er jo litt, men utrolig hvordan det kan svinge!
Ser ikke ut å bli noe gigantisk vekttap her heller denne uka, om ikke noe magisk skjer det neste døgnet :p Håper på 2-300 gram i alle fall..
Blir spennende å se hvor vi havner nå etter den knallbra starten vi hadde som lag :) Får håpe vi ikke ryker på en smell...

Ser hvertfall ut som om jeg ikke får vært med å bidra til samme resultat hvertfall [emoji849] veldig merkelig [emoji36]
 
Ser hvertfall ut som om jeg ikke får vært med å bidra til samme resultat hvertfall [emoji849] veldig merkelig [emoji36]

Uffda, blir det oppover da?
 
Ferdig med ukens utfordring og kjempefornøyd med 1470 poeng :D

Husk at det er veiing i morgen da dere! Og lykke til! Håper vi alle får glade tilbakemeldinger fra vekta ;)
 
Ferdig med ukens utfordring og kjempefornøyd med 1470 poeng :D

Husk at det er veiing i morgen da dere! Og lykke til! Håper vi alle får glade tilbakemeldinger fra vekta ;)
Så bra[emoji106] Her ble det heller dårlig, 845. Men litt vanskelig når en ikke har skritteller. Håper jeg bidrar bedre under veiinga. Lykke til!
 
Back
Topp