Hva jobber du med?

Jobber som sykepleier på relativt tung/hektisk, og får nok ikke tilrettelagt noe som helst, så blir nok ikke å jobbe helt til permisjonen begynner..

Jobber også i butikk [emoji4] håper jeg klarer å holde ut leeenge uten at det blir for tungt og at jeg fortsatt får masse ekstra vakter etter jeg forteller det[emoji28]
Hvilken stillingsprosent har du?

Håpe æ også[emoji4] sist va æ plaga med bekkenet, og ble sykemeldt fra æ va 4 mnd, jobba da på skole.

Kati tenke du å fortelle det? [emoji4] har bare annenhver lørdag, resten e ekstravakte. Har sagt ja til å jobbe 100% i sommer, så får håpe ho skriv listen snart[emoji85]

Er ikke lett og få 100% her heller altså.
Det var ikke frekt ment altså,hvis du følte det :sorry: jeg bor på et lite sted, jobber i en annen liten kommune, som dermed også betyr lite faste jobber :p fikk tilbud om 51% personlig assistent, men da jobber man fem dager i uka. 3timer 3 av dagene og 4timer to av dagene. Og når jeg har 40min til jobb, så var det litt lite å binde seg for, syns jeg ;)

Er sykepleier og jobber på sykehjem [emoji4] En veldig tung avd med bare tunge stell, men så lenge kroppen holder er jeg på jobb. Ikke så veldig mye muligheter til å tilrettelegge. Forrige svangerskap jobba jeg på sykehjem fram til en uke før fødsel (kom i uke 37) så håper det går denne gangen også [emoji1]

Er sykepleier og jobber på poliklinikk, så er veldig heldig med det:-) Avdelinga i seg selv er veldig fin, men er endel statisk arbeid som er vondt for ryggen selv når man ikke er gravid[emoji6] Usikker på når jeg skal fortelle det siden jeg er i vikariat[emoji85]

Er helsefagarbeider på demens bolig med en del utagering. Jeg håper å klare å jobbe igjen snart. Nå er jeg sykemeldt pga medisiner jeg må gå på etter ivf og sjefen er klar over alt:) er heldig og har en fanatisk sjef som er veldig forståelsesfull:)