Hva jobber du med?

Jobber som sykepleier på relativt tung/hektisk, og får nok ikke tilrettelagt noe som helst, så blir nok ikke å jobbe helt til permisjonen begynner..

Jobber også i butikk [emoji4] håper jeg klarer å holde ut leeenge uten at det blir for tungt og at jeg fortsatt får masse ekstra vakter etter jeg forteller det[emoji28]
Hvilken stillingsprosent har du?

Håpe æ også[emoji4] sist va æ plaga med bekkenet, og ble sykemeldt fra æ va 4 mnd, jobba da på skole.

Kati tenke du å fortelle det? [emoji4] har bare annenhver lørdag, resten e ekstravakte. Har sagt ja til å jobbe 100% i sommer, så får håpe ho skriv listen snart[emoji85]

Er ikke lett og få 100% her heller altså.
Det var ikke frekt ment altså,hvis du følte det :sorry: jeg bor på et lite sted, jobber i en annen liten kommune, som dermed også betyr lite faste jobber :p fikk tilbud om 51% personlig assistent, men da jobber man fem dager i uka. 3timer 3 av dagene og 4timer to av dagene. Og når jeg har 40min til jobb, så var det litt lite å binde seg for, syns jeg ;)

Er sykepleier og jobber på sykehjem [emoji4] En veldig tung avd med bare tunge stell, men så lenge kroppen holder er jeg på jobb. Ikke så veldig mye muligheter til å tilrettelegge. Forrige svangerskap jobba jeg på sykehjem fram til en uke før fødsel (kom i uke 37) så håper det går denne gangen også [emoji1]

Er sykepleier og jobber på poliklinikk, så er veldig heldig med det:-) Avdelinga i seg selv er veldig fin, men er endel statisk arbeid som er vondt for ryggen selv når man ikke er gravid[emoji6] Usikker på når jeg skal fortelle det siden jeg er i vikariat[emoji85]

Er helsefagarbeider på demens bolig med en del utagering. Jeg håper å klare å jobbe igjen snart. Nå er jeg sykemeldt pga medisiner jeg må gå på etter ivf og sjefen er klar over alt:) er heldig og har en fanatisk sjef som er veldig forståelsesfull:)

Jeg jobber i hjemmesykepleien for det meste, tar litt ekstra inne (særlig natt) hvis de trenger :) de trenger alltid folk, bare ikke fast;)
Jeg har så lyst og jobbe i hjemmesykepleien. Tror ikke jeg skal begynne og søke etter ny jobb før etter neste permisjon da [emoji4]

Jeg har så lyst og jobbe i hjemmesykepleien. Tror ikke jeg skal begynne og søke etter ny jobb før etter neste permisjon da [emoji4]
Det er nok lurt å holde seg der man er foreløpig ;) det er derfor jeg blir der jeg er selv om det er lang vei til jobb, har større muligheter for å jobbe opp nok penger ;)

Det var ikke frekt ment altså,hvis du følte det :sorry: jeg bor på et lite sted, jobber i en annen liten kommune, som dermed også betyr lite faste jobber [emoji14] fikk tilbud om 51% personlig assistent, men da jobber man fem dager i uka. 3timer 3 av dagene og 4timer to av dagene. Og når jeg har 40min til jobb, så var det litt lite å binde seg for, syns jeg ;)
Nei tok det ikke frekt, ville bare si det er vanskelig og få 100% her også. Jeg bor i Stavanger så det er mange plasser og søke, men få som ansetter 100%. Skal jo være så sparsome og bruke minst mulig ressurser så de slipper og betale ut så mye.. Dummeste jeg har hørt, ikke gode tider og jobbe på sykehjem (eller bo på sykehjem).. [emoji53]

Det er nok lurt å holde seg der man er foreløpig ;) det er derfor jeg blir der jeg er selv om det er lang vei til jobb, har større muligheter for å jobbe opp nok penger ;)
Ja skal nok vente med og bytte jobb, før jeg har vært i permisjon [emoji4]

Nei tok det ikke frekt, ville bare si det er vanskelig og få 100% her også. Jeg bor i Stavanger så det er mange plasser og søke, men få som ansetter 100%. Skal jo være så sparsome og bruke minst mulig ressurser så de slipper og betale ut så mye.. Dummeste jeg har hørt, ikke gode tider og jobbe på sykehjem (eller bo på sykehjem).. [emoji53]
Ja, jeg venter enda på denne eldrebølgen de snakker så mye om :hilarious: til og med foreldrene mine forventet at jeg sa nei til den stillingen, og de ønsker jo at jeg skal få fast ;) i nærområdet her utlyser de av og til 50-60%, det er vel det meste jeg har sett utlyst eksternt siden jeg var ferdig utdannet (2013) :sorry:

Ja, jeg venter enda på denne eldrebølgen de snakker så mye om :hilarious: til og med foreldrene mine forventet at jeg sa nei til den stillingen, og de ønsker jo at jeg skal få fast ;) i nærområdet her utlyser de av og til 50-60%, det er vel det meste jeg har sett utlyst eksternt siden jeg var ferdig utdannet (2013) :sorry:
Kjedelig [emoji53] prøver de og kutge ned på ansatte hos dere også?

Jeg er barista og tror nok at det kan bli tøft etter hvert, men jobber for det meste tidlig så kanskje det skal gå fint. Jobber 100%

Back
Topp