Er ikke lett og få 100% her heller altså.Oi,så heldigmå kanskje flytte på meg hvis jeg skal håpe på å få noe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lett og få 100% her heller altså.Oi,så heldigmå kanskje flytte på meg hvis jeg skal håpe på å få noe
![]()
Jobber også i butikk [emoji4] håper jeg klarer å holde ut leeenge uten at det blir for tungt og at jeg fortsatt får masse ekstra vakter etter jeg forteller det[emoji28]
Hvilken stillingsprosent har du?
Jeg jobber i hjemmesykepleien for det meste, tar litt ekstra inne (særlig natt) hvis de trengerJobber du på sykehjem? Føler jeg har lest at du jobber i hjemmesykepleien?
Det var ikke frekt ment altså,hvis du følte detEr ikke lett og få 100% her heller altså.
jeg bor på et lite sted, jobber i en annen liten kommune, som dermed også betyr lite faste jobber Så bra!Jeg fortalte det faktisk til sjefen nå[emoji28] Orka ikke gå å grue meg lenger! Ho ble heldigvis kjempeglad[emoji1]
Jeg har så lyst og jobbe i hjemmesykepleien. Tror ikke jeg skal begynne og søke etter ny jobb før etter neste permisjon da [emoji4]Jeg jobber i hjemmesykepleien for det meste, tar litt ekstra inne (særlig natt) hvis de trengerde trenger alltid folk, bare ikke fast
![]()
Det er nok lurt å holde seg der man er foreløpigJeg har så lyst og jobbe i hjemmesykepleien. Tror ikke jeg skal begynne og søke etter ny jobb før etter neste permisjon da [emoji4]
Nei tok det ikke frekt, ville bare si det er vanskelig og få 100% her også. Jeg bor i Stavanger så det er mange plasser og søke, men få som ansetter 100%. Skal jo være så sparsome og bruke minst mulig ressurser så de slipper og betale ut så mye.. Dummeste jeg har hørt, ikke gode tider og jobbe på sykehjem (eller bo på sykehjem).. [emoji53]Det var ikke frekt ment altså,hvis du følte detjeg bor på et lite sted, jobber i en annen liten kommune, som dermed også betyr lite faste jobber [emoji14] fikk tilbud om 51% personlig assistent, men da jobber man fem dager i uka. 3timer 3 av dagene og 4timer to av dagene. Og når jeg har 40min til jobb, så var det litt lite å binde seg for, syns jeg
![]()
Ja skal nok vente med og bytte jobb, før jeg har vært i permisjon [emoji4]Det er nok lurt å holde seg der man er foreløpigdet er derfor jeg blir der jeg er selv om det er lang vei til jobb, har større muligheter for å jobbe opp nok penger
![]()
Ja, jeg venter enda på denne eldrebølgen de snakker så mye omNei tok det ikke frekt, ville bare si det er vanskelig og få 100% her også. Jeg bor i Stavanger så det er mange plasser og søke, men få som ansetter 100%. Skal jo være så sparsome og bruke minst mulig ressurser så de slipper og betale ut så mye.. Dummeste jeg har hørt, ikke gode tider og jobbe på sykehjem (eller bo på sykehjem).. [emoji53]
til og med foreldrene mine forventet at jeg sa nei til den stillingen, og de ønsker jo at jeg skal få fast 
Kjedelig [emoji53] prøver de og kutge ned på ansatte hos dere også?Ja, jeg venter enda på denne eldrebølgen de snakker så mye omtil og med foreldrene mine forventet at jeg sa nei til den stillingen, og de ønsker jo at jeg skal få fast
i nærområdet her utlyser de av og til 50-60%, det er vel det meste jeg har sett utlyst eksternt siden jeg var ferdig utdannet (2013)
![]()
De måtte egentlig det, men foreløpig er det lagt på isen pga denne omfattende kommunesammenslåingenKjedelig [emoji53] prøver de og kutge ned på ansatte hos dere også?
Da er dere heldige, får håpe dere slipper [emoji1]De måtte egentlig det, men foreløpig er det lagt på isen pga denne omfattende kommunesammenslåingen![]()