Var det bare en rolig dag du skulle ta? Føler du deg i form til deg da?Jeg er utrolig slapp og sliten, samtidig har jeg egentlig lyst til å dra og trene.
Gleder meg egentlig til å dra på jobb i morgen for å komme meg litt i gang igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det bare en rolig dag du skulle ta? Føler du deg i form til deg da?Jeg er utrolig slapp og sliten, samtidig har jeg egentlig lyst til å dra og trene.
Gleder meg egentlig til å dra på jobb i morgen for å komme meg litt i gang igjen
Etter 17-18 som overvektig har jeg selv prøvd meg ganske mange ganger, men det er først nå jeg klarer detHelt sant. Det vet han nok godt om selv også. Jeg har vært jojoslanker store deler av livet med han. Ett skritt om gangen er en god start![]()
Viktig med litt ekstra hvile da. Spesielt når det er legens ordre også. Kommer til å ha så mye energi du i helga på hotell [emoji56][emoji39] Bra du endelig begynner bli god daJeg merker at formen er ved å bli veldig mye bedre allerede.
Er fremdeles ganske slapp og sliten, men begynner å bli fryktelig urolig i kroppen, skulle gjerne ha vært på trening ikke sittet i sofaen med strikketøyet...
Anser det som er godt tegn.
Bare synd jeg har treningsforbud fra legen til og med fredag
To, i går og i dag.Var det bare en rolig dag du skulle ta? Føler du deg i form til deg da?
Du er kjempeflinkEtter 17-18 som overvektig har jeg selv prøvd meg ganske mange ganger, men det er først nå jeg klarer det![]()
Deilig det også da.Nope en rolig helg faktisj
Kun få ut hagemøbler, trampoline
Pakke
Å få orden på huset
Stakkars mannen, han kommer til å bli gæren av energien minViktig med litt ekstra hvile da. Spesielt når det er legens ordre også. Kommer til å ha så mye energi du i helga på hotell [emoji56][emoji39] Bra du endelig begynner bli god da
Tiden går for fortTo, i går og i dag.
Nå begynner medisinene å fungere så da er det tilbake på jobb
Man kan ikke få med seg alt her inne heller, da...Tiden går for fort
Henger ikke med i svingene tydeligvis
[emoji23] Utnytte det litt da [emoji14]Stakkars mannen, han kommer til å bli gæren av energien min![]()
Mye å gjøre?Har det vi også, ja
Veldig deilig faktiskDeilig det også da.
Gøy å pakke vår tingene frem
Så kjedeligHmm noen av kampene til meg og Kb kræsjer i år![]()
Har ikke full oversikt endaMye å gjøre?
FotballSå kjedeligman rekker dessverre ikke til alle steder. Hva er det dere spiller?
Må møte opp kl 9 jeg å er ferdig 16/17 tidenHar ikke full oversikt enda
Hva liker du best med Samsung?Samsung er best![]()
NeiIkke lenge igjen nå
Ja, har sett at kameraet er super bra! Fantastiske farger <3Jeg liker operativsystemet mye bedre enn Apple sitt, og kameraet er mye bedre