Skravletråd april

Den er sto, klar og går ut på sidene!
S7 edge? Hadde den, så mista 3åringen den i bakken. Bruk cover! Skjermen min knuste :( kjekk telefon ellers!

Tar natta. Satser på at forumappen funker som den skal i morra..
Første natt uten smokk for 3åringen, grein i ein time etter at me la ho :( Håper det går bedre herfrå!
Nattinatt ladies :)

Tror jommen jeg legger meg. Hører mannen snorker der oppe. Men satser på god søvn alikevel.

I morgen er det fri da.

Dere ser om dere ser meg. Håper jeg kommer inn igjen [emoji23] Tydligvis vet en aldri med dette forumet lengre :eek:

Natta alle fine dere [emoji11]
Kos deg mrd fri

Mona og Mikkel-spalten i Topp, alltid dei samme spørsmåla om mensen, graviditet og kyssing [emoji14] og flausespaltene i jenteblada.. Aiaiai [emoji85]
Ja! Der var det mange spm å le av. Høydepunktet jo [emoji38][emoji38][emoji38][emoji23]

Avinstallerte. Og reinstallerte. Og restartet. Og restartet. Samma fordømrade problemet, gjenkjente ikkje bruker. Kom meg inn til slutt, men då kunne eg ikkje laste opp bilder. Får ikkje varsler heller [emoji19]
Noe dritt! Utrolig irriterende. Har ett ønske om å kaste hele driten i fra meg. MEN føler jeg må inn hit og gi beskjed først [emoji23][emoji23][emoji23]

S7 edge? Hadde den, så mista 3åringen den i bakken. Bruk cover! Skjermen min knuste :( kjekk telefon ellers!
Auch! Er vel gjerne ikke så billig å fikse heller det. Eller går det på forsikring siden det var 3 åringen?

Har s7 edge selv. Elsker den. Hatt den i 1 år allerede og funker like bra enda :D Men cover er nok det første jeg kjøpte til den [emoji14] Var livredd for sidene [emoji85]

Første natt uten smokk for 3åringen, grein i ein time etter at me la ho :( Håper det går bedre herfrå!
Lykke til :) Husker den kampen. Tok 3 dager med gråting og mas, og siden har det gått bedre enn noensinne. :)

Håper du kom inn i dag også [emoji23]

Stemt for i dag [emoji1]

Det regner ute. Og da er det ekstra kjekt at minste si regnbukse ligger på skolen gitt. Kjekt de husker å ta hjem alt gitt [emoji85]

:(

Vi har latt ungene få ha smokken til 4 års dagen. Riktig nok bare i senga.
Så i påsken skal vi kaste smokkene. Men tror egentlig det går greit når hun er så stor. Storebror tok det i hvert fall veldig greit.

Stemt for i dag [emoji1]

Det regner ute. Og da er det ekstra kjekt at minste si regnbukse ligger på skolen gitt. Kjekt de husker å ta hjem alt gitt [emoji85]

Haha. Ja idag er kanskje ikke helt den beste dagen å ikke ha regntøy. Fy flate det har regna i natt:eek:

Var hjemme ett år ekstra med eldste, og jeg stor koste meg:) Eller jobbet 2 kvelder og annenhver lørdag, så kom meg litt ut. Skulle gjerne gjort det denne gangen og.

Så bra du hadde den muligheten og koste deg med det[emoji2]

Back
Topp