S7 edge? Hadde den, så mista 3åringen den i bakken. Bruk cover! Skjermen min knusteDen er sto, klar og går ut på sidene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
S7 edge? Hadde den, så mista 3åringen den i bakken. Bruk cover! Skjermen min knusteDen er sto, klar og går ut på sidene!
Samsung er bestEr jo det jeg også gjør... men elsker den skjermen på Samsung. Blæææ!
Ikke lenge igjen nåI gang med utvask av leiligheten! JUHU! Folkens, vi får nøkkelen på fredag!
Kos deg mrd friTror jommen jeg legger meg. Hører mannen snorker der oppe. Men satser på god søvn alikevel.
I morgen er det fri da.
Dere ser om dere ser meg. Håper jeg kommer inn igjen [emoji23] Tydligvis vet en aldri med dette forumet lengre
Natta alle fine dere [emoji11]
Så ut til å gå greit denne gang [emoji23]Å nei. Høres skummelt ut
Håper du kommer deg inn igjen i morgen. Og at natten blir fin.
Sove godt
Ja! Der var det mange spm å le av. Høydepunktet jo [emoji38][emoji38][emoji38][emoji23]Mona og Mikkel-spalten i Topp, alltid dei samme spørsmåla om mensen, graviditet og kyssing [emoji14] og flausespaltene i jenteblada.. Aiaiai [emoji85]
Noe dritt! Utrolig irriterende. Har ett ønske om å kaste hele driten i fra meg. MEN føler jeg må inn hit og gi beskjed først [emoji23][emoji23][emoji23]Avinstallerte. Og reinstallerte. Og restartet. Og restartet. Samma fordømrade problemet, gjenkjente ikkje bruker. Kom meg inn til slutt, men då kunne eg ikkje laste opp bilder. Får ikkje varsler heller [emoji19]
Auch! Er vel gjerne ikke så billig å fikse heller det. Eller går det på forsikring siden det var 3 åringen?S7 edge? Hadde den, så mista 3åringen den i bakken. Bruk cover! Skjermen min knustekjekk telefon ellers!
Lykke tilTar natta. Satser på at forumappen funker som den skal i morra..
Første natt uten smokk for 3åringen, grein i ein time etter at me la hoHåper det går bedre herfrå!
Nattinatt ladies![]()
TakktakkKos deg mrd fri
God morgen KenguGod morgen alle sammen![]()
Jeg liker operativsystemet mye bedre enn Apple sitt, og kameraet er mye bedreHva er positivt med den?
God morgen kengu. Klar for jobb?God morgen alle sammen![]()
Tar natta. Satser på at forumappen funker som den skal i morra..
Første natt uten smokk for 3åringen, grein i ein time etter at me la hoHåper det går bedre herfrå!
Nattinatt ladies![]()
Stemt for i dag [emoji1]
Det regner ute. Og da er det ekstra kjekt at minste si regnbukse ligger på skolen gitt. Kjekt de husker å ta hjem alt gitt [emoji85]
Var hjemme ett år ekstra med eldste, og jeg stor koste megEller jobbet 2 kvelder og annenhver lørdag, så kom meg litt ut. Skulle gjerne gjort det denne gangen og.
Har inntatt god plassen på sofaen. Cola zero boks og bare nyter![]()