Skravletråd april

Blir pudding av å slappe av;) jeg blir setningen hvert fall. Men slapp er lov når du er syk
Jeg er utrolig slapp og sliten, samtidig har jeg egentlig lyst til å dra og trene.
Gleder meg egentlig til å dra på jobb i morgen for å komme meg litt i gang igjen

Så moro[emoji2] bor dere i nærheten?
Har en ganske nedslitt en 3 minutters gåtur unna. Men siden fantungen er flink å bare vandre, stoler jeg ikke på hu alene [emoji14]

Prøvde med dugnad på den for noen år siden. Vi stilte tom gravemaskin. Men fy så mange late naboer som lata som de ikke var hjemme. De lå å sola seg. Kunne i det minste reist avgårde og ikke vært synlige.

De har selv unger som leker der da. Syns det var litt lavmål

Mannen snorker så jævlig at han har funnet ut han bør slanke seg litt. Så nå ror han hver kveld en time. Og spiser/drikker sunt. Flink da :D Gjenstår å se hvor lenge han holder ut da.

Jeg skal piske han til å ro hvertfall daglig [emoji14]

Mannen snorker så jævlig at han har funnet ut han bør slanke seg litt. Så nå ror han hver kveld en time. Og spiser/drikker sunt. Flink da :D Gjenstår å se hvor lenge han holder ut da.

Jeg skal piske han til å ro hvertfall daglig [emoji14]
Så flink han er.
Du får støtte han slik at han holder motivasjonen oppe.
Er han veldig overvektig?

Så flink han er.
Du får støtte han slik at han holder motivasjonen oppe.
Er han veldig overvektig?
Han har en øltønne på magen for å si det slik. Så han hadde nok hatt godt av å gått ned helst 30 kg. Men om han går ned 15 kg er jeg strålende fornøyd bare da :)

Heldigvis er han glad i sunne ting, er bare snopet han sliter med litt og få måltider :o Sagt til han at om han spiser lite, men ofte er det bedre enn å samle alt i 2 måltider om dagen da.

For jeg lager egentlig ganske typisk husmannskostmiddager med mye grønnsaker :)

Selvsagt skal jeg støtte han så godt jeg kan. Han som ba meg piske han på romaskinen hver kveld [emoji87] Men for min del nytter det ikke purre på mat og måltider om han ikke vil høre. Men nå når jeg inn når han innser det litt selv da :D

Han har en øltønne på magen for å si det slik. Så han hadde nok hatt godt av å gått ned helst 30 kg. Men om han går ned 15 kg er jeg strålende fornøyd bare da :)

Heldigvis er han glad i sunne ting, er bare snopet han sliter med litt og få måltider :eek: Sagt til han at om han spiser lite, men ofte er det bedre enn å samle alt i 2 måltider om dagen da.

For jeg lager egentlig ganske typisk husmannskostmiddager med mye grønnsaker :)

Selvsagt skal jeg støtte han så godt jeg kan. Han som ba meg piske han på romaskinen hver kveld [emoji87] Men for min del nytter det ikke purre på mat og måltider om han ikke vil høre. Men nå når jeg inn når han innser det litt selv da :D
15 kg er ikke så mye, det klarer han fint bare pass på at han ikke blir utålmodig.
Han brukte lang tid på å legge på seg de kiloene, og trenger tid på å gå dem ned igjen.
Dersom det går for fort, vil de kunne komme tilbake igjen med venner

15 kg er ikke så mye, det klarer han fint bare pass på at han ikke blir utålmodig.
Han brukte lang tid på å legge på seg de kiloene, og trenger tid på å gå dem ned igjen.
Dersom det går for fort, vil de kunne komme tilbake igjen med venner
Helt sant. Det vet han nok godt om selv også. Jeg har vært jojoslanker store deler av livet med han. Ett skritt om gangen er en god start :)

Bankibordet! Får virkelig håpe det så dere kan nyte det fullt ut [emoji1]
Jeg merker at formen er ved å bli veldig mye bedre allerede.
Er fremdeles ganske slapp og sliten, men begynner å bli fryktelig urolig i kroppen, skulle gjerne ha vært på trening ikke sittet i sofaen med strikketøyet...
Anser det som er godt tegn.
Bare synd jeg har treningsforbud fra legen til og med fredag

Back
Topp