Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt kanskje, jeg jobber i butikkTror du det kommer til å bli utfordrende å jobbe i svangerskapet mtp arbeidsoppgaver/miljø eller satser du på at det går greit?
Jobber i hjemmesykepleien (helsefagarbeider), og ble sykemeldt i femte mnd sist, så kan kanskje bli tøft. Jeg blir automatisk satt på de tyngste listene som regel siden jeg er vikar, så vi får se![]()
Jeg jobber i gjennomsnitt 80-90%, og betyr ingenting om vaktene er faste eller ikke når det gjelder både sykemeld og senere permisjonHar du noen faste vakter eller kun tilkalling? I såfall blir det vel lite penger om du blir sykmeldt?
Jeg jobber i gjennomsnitt 80-90%, og betyr ingenting om vaktene er faste eller ikke når det gjelder både sykemeld og senere permisjonså lenge jeg jobber så regner de gjennomsnitt
![]()
Det var nå hvertfall sånn da jeg gikk gravid sistAh, er det sånn for sykmelding også?Det visste jeg ikke.
Det var nå hvertfall sånn da jeg gikk gravid sisthar kun tredjehver helg fast (helsevesenet
)
Jeg syns nå det bare skulle mangle, vanskelig å få fast i det yrket. Så noen gode ting bør det jo væreDet er sånn fortsatt [emoji4][emoji92]
Jobber i butikk, kan bli etterhvert. Så lenge æ klare å holde det skjult, har en sjef som ikke like syke folk, så om ho får vite at æ e gravid blir det vel ikke mye ekstra vakte på mæ[emoji30] så trur ikke æ får mye tiltettelagt. Men jobbe kun seinvakte fram mot juni, så tenke å fortelle de æ e på vakt med, så dem skjønne om æ treng en ekstra pause/ta det med ro.
Hvor mye har du fast der?Jeg jobber som helsefagarbeider på sykehjem [emoji4]

100% [emoji16]Hvor mye har du fast der?i nærområdet her er det altfor stor kamp om stillinger, så er vanskelig å få noe
![]()
Oi,så heldig100% [emoji16]
Jobber du på sykehjem? Føler jeg har lest at du jobber i hjemmesykepleien?Oi,så heldigmå kanskje flytte på meg hvis jeg skal håpe på å få noe
![]()