Hva jobber du med?

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Tror du det kommer til å bli utfordrende å jobbe i svangerskapet mtp arbeidsoppgaver/miljø eller satser du på at det går greit?

Jobber i barnehage. Det ble vanskelig sist og regner med det kan bli tøft etterhvert...

Jeg jobber i barnehage :) Regner nok med at det blir noen utfordringer etterhvert, sliter allerede med litt vondt i ryggen..

Jobber i hjemmesykepleien (helsefagarbeider), og ble sykemeldt i femte mnd sist, så kan kanskje bli tøft. Jeg blir automatisk satt på de tyngste listene som regel siden jeg er vikar, så vi får se :)

Jobber i hjemmesykepleien (helsefagarbeider), og ble sykemeldt i femte mnd sist, så kan kanskje bli tøft. Jeg blir automatisk satt på de tyngste listene som regel siden jeg er vikar, så vi får se :)

Har du noen faste vakter eller kun tilkalling? I såfall blir det vel lite penger om du blir sykmeldt?

Jeg har kontorjobb med god tilrettelegging så med mindre jeg blir veldig dårlig bør det gå greit å jobbe, i hvert fall delvis :)

Har du noen faste vakter eller kun tilkalling? I såfall blir det vel lite penger om du blir sykmeldt?
Jeg jobber i gjennomsnitt 80-90%, og betyr ingenting om vaktene er faste eller ikke når det gjelder både sykemeld og senere permisjon :) så lenge jeg jobber så regner de gjennomsnitt :)

Jeg jobber i gjennomsnitt 80-90%, og betyr ingenting om vaktene er faste eller ikke når det gjelder både sykemeld og senere permisjon :) så lenge jeg jobber så regner de gjennomsnitt :)

Ah, er det sånn for sykmelding også? :) Det visste jeg ikke.

Jobber hovedsakelig natt som sykepleier i en travel kirurgisk post, men dersom svangerskapet blir likt som sist blir det ingen problem. Jobba på samme avdeling, dog dag/kveld fremfor natt då. Men kan få fritak fra natt uten å gå ned i lønn så blir det for tungt så gjør eg nok det ;-)

Jobber i butikk, kan bli etterhvert. Så lenge æ klare å holde det skjult, har en sjef som ikke like syke folk, så om ho får vite at æ e gravid blir det vel ikke mye ekstra vakte på mæ[emoji30] så trur ikke æ får mye tiltettelagt. Men jobbe kun seinvakte fram mot juni, så tenke å fortelle de æ e på vakt med, så dem skjønne om æ treng en ekstra pause/ta det med ro.

Jobber i butikk, kan bli etterhvert. Så lenge æ klare å holde det skjult, har en sjef som ikke like syke folk, så om ho får vite at æ e gravid blir det vel ikke mye ekstra vakte på mæ[emoji30] så trur ikke æ får mye tiltettelagt. Men jobbe kun seinvakte fram mot juni, så tenke å fortelle de æ e på vakt med, så dem skjønne om æ treng en ekstra pause/ta det med ro.

Jobber også i butikk [emoji4] håper jeg klarer å holde ut leeenge uten at det blir for tungt og at jeg fortsatt får masse ekstra vakter etter jeg forteller det[emoji28]
Hvilken stillingsprosent har du?

Back
Topp