Dagsorden nå:
- Lage lunsj
- Skravle
- Se på NetFlix
- Strikke snabel (kanskje jeg skal strikke en ekstra til mannen for kalde dager)
Fantastisk plan![emoji23] han må jo også få!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagsorden nå:
- Lage lunsj
- Skravle
- Se på NetFlix
- Strikke snabel (kanskje jeg skal strikke en ekstra til mannen for kalde dager)
Hahahah! Ferdig med legekontor jeg nå [emoji56] Er hos søstra mi nå
Noe så kjedelig som pølser![]()
Men ungene er fornøyd da.
https://portal.foreverliving.no/shop/category/beauty/duft/product/forever_tm_essential_oils_lavenderHva slags blanding er det da?[emoji4]
faktisk!Sendte bittelitt![emoji1] så du'n??
Vi skal ha lammestek med potet og grønnsaker og hjemmelaga brun saus med sjy [emoji7]Hva skal dere ha til middag idag da?
Håper jeg også. Evnt får de fordele dette rundt så alle andre også sliter [emoji23] Og dermed poster ingen ting jeg vil svare på [emoji56]Haha, skjønner panikken har bredd seg[emoji23]
Håper du aldri kommer til å oppleve dette igjen![emoji41]
Tusen takk ♡Gratulerer så mye!![]()
Hjemme igjenKos deg på besøk[emoji2]
Vi har kjøpt vanlige pølser til barna, og spesial-pølser til oss voksne, de er litt bedre.Det hadde vi i går. Lite gøyMen ungene er fornøyd da.
Ida skal vi ha sommerkoteletter, fløtegratinerte poteter og grønnsaker![]()
God dagGod morgen![]()
Vi skal ha lammestek med potet og grønnsaker og hjemmelaga brun saus med sjy [emoji7]

Var nesten klsrGod morgen kengu. Klar for jobb?
Næsj men sksl bliTullemus, du er sprek som løper da![emoji2]
Gratulerer til dere9 års bryllupsdag i dag [emoji7][emoji7][emoji7] Hurra [emoji169][emoji169][emoji169]
jeg elsker alt det salte.Vi har kjøpt vanlige pølser til barna, og spesial-pølser til oss voksne, de er litt bedre.
Dere får kose dere, personlig er jeg ikke så veldig glad i sommerkoteletter, syns de ofte er alt for salte etter min smak
God dag ronjaGod morgen Kengu[emoji2]
dagen er snart ferdig nåJeg er så trøtt og sliten...
Da kommer jeg på besøk så kan du spise sommerkotelettene, og jeg de vanlige.jeg elsker alt det salte.
Så får jeg valget mellom en vanlig kotelett og sommerkotelett. så er valget veldig enkelt![]()