Skravletråd april

Jeg rekker nok alt. Om jeg bare går utav sofaen [emoji23][emoji23][emoji23]

Herlig med alt en får gjort når man har fri da [emoji8]

Sofaen er seig altså[emoji23]
Har trent 45 min styrke og cardio, og datt nedi sofa igjen...[emoji849] må vente på at beina slutter å skjelve[emoji23]

God morgen

Etter å ha levert ungene hit og dit (ikke bare pga regnbuksa på skolen. Men også fordi da rakk ikke han skolen. Vi ligger stadig litt for lenge...) spiser jeg frokost nå før jeg skal på handletur. Bursdagsgave til en som synes han har alt... Min bror

God formiddag[emoji2]
Og lykke til i jakten på gave!

Hørte ikkje meir til ho etter den eine grinerunden, så ho overlevde uten heile natta :) no er ho nok litt meir forberedt på tutteslutt :)

Ho har hatt det med å snike seg ned i senga og hente smokken på dagtid, så me syns det var lenge nok for ho. Er snart 3.5 år no :) Til sommaren starter prosjekt bleieslutt :)

Så flott da![emoji2] er jo første natta som er verst! Krysser fingre for at resten går som en lek[emoji2]

Har trent 45 min styrke og cardio, og datt nedi sofa igjen...[emoji849] må vente på at beina slutter å skjelve[emoji23]
Flink du har vært :)
Syns det høres ut som en liten pause er på plass jeg

Hoho, sorry da![emoji23]
e0fa5a84e3b3d3a6ae6a933c819cc1b9.jpg
Så fint :Heartred
Men... nordlænning som jeg er syns jeg det ser kjemperart ut at det mangler fjell i utsikta (stusser også litt på hva den gule greia på himmelen er forøvrig...)

Hahahah! Ferdig med legekontor jeg nå [emoji56] Er hos søstra mi nå

Back
Topp