Hva gjør du akkurat nå?

Har dere flere rom med dobbeltseng på eller har dere droppet "voksenrom"? [emoji5]

For denne privatvisningen har vi droppet voksenrom i tredje etasje. Tre barnerom. Fordi det innebærer at storesøster må bytte rom så vi kan lage voksenrom på hennes (hun har det største rommet), og det blir så mye forandringer for henne. Pluss at vi har tenkt langsiktig og kjøpt kingsize til det nye huset ;) Den blir veldig studd oppe, så den står på soverommet i nederste etasje. Håper ikke de tenker noe over det. Skal fortelle om våre planer dersom vi skulle bo der :)
 
For denne privatvisningen har vi droppet voksenrom i tredje etasje. Tre barnerom. Fordi det innebærer at storesøster må bytte rom så vi kan lage voksenrom på hennes (hun har det største rommet), og det blir så mye forandringer for henne. Pluss at vi har tenkt langsiktig og kjøpt kingsize til det nye huset ;) Den blir veldig studd oppe, så den står på soverommet i nederste etasje. Håper ikke de tenker noe over det. Skal fortelle om våre planer dersom vi skulle bo der :)
Da forstår jeg hvorfor! [emoji4] Tror ikke de vil tenke på det når de er der i dag.[emoji6]
 
Nettopp spist to rundstykker med nugatti, og venter på at M skal bli ferdig med Daniel Tiger....
 
Sitter utforbi rommet til minstemann og hører på at han synger for kosen sin. [emoji85]
 
Sitter på jobb og prøver å finne på ting jeg kan gjøre utenom å jobbe haha... ikke fordi jeg ikke vil jobbe sånn sett men er i dårlig humør og da er det vanskelig å konsentrere seg....
Mini turner inni magen og det er jo kos :)

Er du ny, noen som har bytta navn eller er jeg ekstremt glemsk? [emoji13]
 
Sitter i sofaen etter en lang og krevende uke! Jobbintervju, innkalling til nok et intervju, tilvenning i barnehagen, privat visning, salg av hus. En påkjenning og jeg er dønn utslitt! Blir straks pizza og godis med beina på bordet :)
 
Sitter i sofaen etter en lang og krevende uke! Jobbintervju, innkalling til nok et intervju, tilvenning i barnehagen, privat visning, salg av hus. En påkjenning og jeg er dønn utslitt! Blir straks pizza og godis med beina på bordet :)
Vel fortjent med kos og avslapping i dag da [emoji6][emoji106]
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Landet nettopp i sofaen etter å ha vært på "foten" i hele dag! [emoji4]Reiste ut rundt 1530 i dag for å spise indisk middag ute på restaurant, så innom to matbutikker på veien hjem, pakke ut varer med hjelp fra M og deretter har jeg bakt 3 kaker til imorgen [emoji513][emoji512][emoji512]
 
Kremt. Evergood og melkesjokolade til frokost. Sånn går det når ungen vil opp kl.05.30 på en lørdag ;)
 
"Øver" til jobbintervju i morgen! På alle de spørsmåla jeg ble tørr i munnen av forrige mandag [emoji85]
 
Back
Topp