Skravletråd april

Er jo det da. Aldri prøvd iphone og har ikke ønske om det, mens min søster sverger til iphone og nekter samsung [emoji14] Er jo hva en er vant med tenker jeg :)
Jeg og er vant med Samsung, og kunne aldri tenkt meg å bytte. Helt sikkert fordi jeg er vant med det merket :p Er eneste på jobben min som ikke har iPhone, er og eneste personen som har hel skjerm. Haha

God kveld:)
Har alle hatt en fin dag?

I dag har jeg funnet frem en påskekylling største laget i fjor, og på fredag fikk hun hjem en "kylling" med karse, og besøket mitt kom med guleroser til meg i dag. Så nå er leiligheten ferdig pyntet til påske ;)

Blitt kjempe koselig hos deg da![emoji1]
Vi har hatt en herlig dag i sola!

DET er også noe jeg må øve på [emoji23] Heldigvis ikke noe dyrt garn altså. Tenker jeg øver meg med noe billig europris garn før jeg trør på med oppskrifter.
Tips: Drops har kjempedeilig, mjukt, kløfritt merinogarn som ikkje koster fletta :D

Jeg og er vant med Samsung, og kunne aldri tenkt meg å bytte. Helt sikkert fordi jeg er vant med det merket [emoji14] Er eneste på jobben min som ikke har iPhone, er og eneste personen som har hel skjerm. Haha
[emoji23][emoji23] De fleste har iphone ja. Men syns også de virker til å tåle mindre [emoji14]

Jeg og fjerna mine. Men fy fader så vondt det var å fjerne de i voksen alder:confused::confused:
Vet ! Tok av 8 kg på to uker også jo [emoji23][emoji23] Det var jo greit da haha. Men var dritdårlig etter narkosen jeg. Da satt jeg og tenkte på de små. Men legen sa at barn var mye bedre enn voksne på bedring etter den. Får håpe det gitt [emoji87]

God kveld :) Håper folket har hatt ei kjekk helg!
3åringen vår har tydeligvis trampa inn i trassalderen med begge beina no. Alt har vært feil i heile dag, trur aldri eg har hørt så mykje sutring i løpet av éin dag før. Håper ho ikkje har tenkt å være sånn lenge

Er jo det da. Aldri prøvd iphone og har ikke ønske om det, mens min søster sverger til iphone og nekter samsung [emoji14] Er jo hva en er vant med tenker jeg :)
Ja, og da er jeg så redd jeg angrer...

Vel. Natta [emoji85] Prøve sovne før mannen. Han snorker jævlig for tiden.... Sliter jeg da [emoji23] Wish me luck. Så ses vi i morgen :D

God kveld :) Håper folket har hatt ei kjekk helg!
3åringen vår har tydeligvis trampa inn i trassalderen med begge beina no. Alt har vært feil i heile dag, trur aldri eg har hørt så mykje sutring i løpet av éin dag før. Håper ho ikkje har tenkt å være sånn lenge
Herlig gitt. Mi er 6.5 år nå.... Ikke gått over enda gitt [emoji23]

Back
Topp