Noen steder har de 4 år, noen 6 år og andre steder begge delerBare 4 årsbok her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen steder har de 4 år, noen 6 år og andre steder begge delerBare 4 årsbok her
Ah, så gøy da [emoji4]6 årsboka er en bok kirken deler ut til barn som er døpt det året de fyller 6 år.
![]()
Jeg får kun varsel om nye innlegg i abb forum. Ikke om sitat, som er det eneste jeg har bedt om. Og ikke nye innlegg i abb tråder som jeg pleide få til siste oppdateringNoen som hvet hvorfor jeg ikke for noen notification lenger på appen.
Har restartet appen laget inn og ut restartet mobilen..
Oppe i 39,1 før middag så trolig paracet ved leggetid tenker jeg. Relativt fin form og greit humør heldigvisGod bedring[emoji4] håper det gir seg kjapt!
Her får de den i januar i første klasse, altså faktisk det året de blir sju. Men det er egentlig når de blir seks ja6 årsboka er en bok kirken deler ut til barn som er døpt det året de fyller 6 år.
![]()
Tilbake fra skogstur
Her er stadig vekk noe. De får komme og få en film det året de blir fem tror jeg det er. Eller var det andre klasse? En av ungene fikk i alle fall noe... Tredje klasse er tårnagenter. Femte klasse noe sammen med femåringene var det ja. Sjette klasse overnatter vel, på lys våken.Bare 4 årsbok her
Noen som hvet hvorfor jeg ikke for noen notification lenger på appen.
Har restartet appen laget inn og ut restartet mobilen..
Bakt en kjempeladning med matmuffins.
Og det er en så kjekk ting å bruke rester på, at det er helt utrolig. Kjempegodt er det også.
Hvorfor har jeg latt det gå så langt tid siden sist jeg lagde en ladning av de?
Kb har hengt med to kompiser siden vi kom hjem fra tur. De koser seg ute i finværet
Tårnagent her også flere gangerHer er stadig vekk noe. De får komme og få en film det året de blir fem tror jeg det er. Eller var det andre klasse? En av ungene fikk i alle fall noe... Tredje klasse er tårnagenter. Femte klasse noe sammen med femåringene var det ja. Sjette klasse overnatter vel, på lys våken.
Det er detDeilig å være barn nå på våren![emoji7]
Jupp det var detVar det en fin tur?[emoji2]
Hehe..Aner ikke hvordan. Men har snurra hele driten jeg. [emoji23] Herregud jeg suger i strikking. Får vel begynne på ett nytt da gitt ..
![]()
Det har vi nok ja, helt nydeligGod ettermiddag[emoji2]dere har vel hatt samme fantastiske sola som oss![emoji7]
Pleier å ha lyden av på mobilen da jeg har en del varsler på de forskjellige appene.... men joda blir jo vant til å sjekke etteværtHaha. Jeg sjekker her så ofte nå uansett. Trenger ikke varsel. Pluss jeg ble ganske irritert når den peip på ting jeg hadde svart mange timer siden når jeg skulle sove [emoji23][emoji85] Måtte ha lyd på også pga barn på skole [emoji14]
Ååå de nye skoa altså å den nye buksa [emoji173][emoji173]