♫ Skravletråd Mars ♫

Fyyyy, det er dårlig det!!

Har prøvd å lure ungene i dag uten hell... men det var med noe annet..
Jeg lurte Eldsten i dag.
Siden mommo kommer på besøk i morgen får vi dessverre ikke tid til den lørdagskosen foran TV'n vi pleier å ha...
Han ble litt lei seg, men veldig glad når jeg sa aprilsnar

Ja det er veldig dårlig gjort!

Hvilken spøk prøvde du deg på idag da?

Jeg hater å bli lurt. Så driver ikke å spøker med andre selv heller
Dem skal bytte skole fra høsten, for gamleskolen skal rives. Men så prøvde jeg meg på å si at det kom melding på mobilskole i dag om at det blir ny skole allerede fra etter påske. Men dem gikk ikke på den. :P

Dem har ikke prøvd å lure meg enda da, det er litt skuffende..

Ja. Mulig det blir pannebånd til eldste. Har lova hu. Så får jeg ta meg til slutt da [emoji14]

Kunne bare strikke rett når jeg var lita. Strikka som regel skjerf hos farmor. Hadde jeg vært smart hadde jeg bedt hu lære meg genser og alt [emoji14]
Så gøy med pannebånd. At jeg aldri har lært meg det der.

Kanskje jeg må spørre om besto gidder å lære meg i påsken. Hun sitter alltid med ett strikketøy :)

Ikke meg heller tror jeg[emoji12]

Jeg har jo tilbrakt det meste av dagen i en gymsal da sammen med ca 70 aspiranter og et ukjent antall instruktører og et godt knippe foreldre...

Mulig det er eg som er prippen.. Men eg misliker sterkt Fb-statusene på 1.april om at man er gravid,også er det bare spøk.. Syns det er respektløst for de som ikkje får det til, at de skal få det slengt i trynet som ein spøk [emoji52] flere som tenker sånn?
Bryr meg i grunn ikke om det

Jeg har jo tilbrakt det meste av dagen i en gymsal da sammen med ca 70 aspiranter og et ukjent antall instruktører og et godt knippe foreldre...

Da var det vel ikke akkurat lurerier som var i fokus[emoji12]

Back
Topp