♫ Skravletråd Mars ♫

Legger han seg alltid så tidlig? Når står han opp igjen?

Bridget Jones er jo bare så bra:happy::happy::happy:
Har står opp 05 tiden når han jobber. Og han tok på seg ekstra jobb i dag. Så han lå å duppa på sofaen nå midt i en spennende actionfilm [emoji14] Så da la han seg heller.

Bridget er en gladfilm ja [emoji7]
 
Er litt kos også da [emoji8] Blir nok besto glad :D
Ja, det spørs. Vi er ikke så tålmodig noen av oss. Hahah. Kanskje det var derfor jeg lå strikking på hyllen i ungdommen :p Hun kan jo dette i blinde, og jeg, vel jeg er håpløs. Men kanskje hun klarer å lære meg å strikke rett og vrangt.
 
Har står opp 05 tiden når han jobber. Og han tok på seg ekstra jobb i dag. Så han lå å duppa på sofaen nå midt i en spennende actionfilm [emoji14] Så da la han seg heller.

Bridget er en gladfilm ja [emoji7]
Da skjønner jeg st han kryper i seng tidlig;)
 
Ja, det spørs. Vi er ikke så tålmodig noen av oss. Hahah. Kanskje det var derfor jeg lå strikking på hyllen i ungdommen [emoji14] Hun kan jo dette i blinde, og jeg, vel jeg er håpløs. Men kanskje hun klarer å lære meg å strikke rett og vrangt.
Jeg har klart å lære flere adhd venninner å strikke, og så lenge de er interessert så funker det. For hun ene gjorde det at hun kunne sitte "rolig" uten å pelle i stykker alt rundt seg å se film feks.
Så tenker at om de klarer å lære seg det (som ikke klarer å konsentrere seg om noe kjedelig i mer enn noen minutter) så klarer du det [emoji6]
 
Ja, det spørs. Vi er ikke så tålmodig noen av oss. Hahah. Kanskje det var derfor jeg lå strikking på hyllen i ungdommen [emoji14] Hun kan jo dette i blinde, og jeg, vel jeg er håpløs. Men kanskje hun klarer å lære meg å strikke rett og vrangt.
Hihi. Kjørte til farmor nå og hu sa at hu enda har skjerfet jeg begynte når jeg var barn. Aldri blitt ferdig det [emoji23][emoji23]
 
Jeg har klart å lære flere adhd venninner å strikke, og så lenge de er interessert så funker det. For hun ene gjorde det at hun kunne sitte "rolig" uten å pelle i stykker alt rundt seg å se film feks.
Så tenker at om de klarer å lære seg det (som ikke klarer å konsentrere seg om noe kjedelig i mer enn noen minutter) så klarer du det [emoji6]
Ja, kanskje det. Jeg er sånn som ikke kan se på tv uten å ha noe annet å gjøre på, så får Sol oftest ikke med meg hva som skjer. Så kanskje hvis jeg hadde lært meg å strikke, så kunne jeg ha sittet med det om kveldene. Hvis jeg noen gang blir så flink at jeg klarer begge deler samtidig da :p
 
Back
Topp