Da vil jeg også være medVi får starte en lær og strikke klubb [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vil jeg også være medVi får starte en lær og strikke klubb [emoji23]
HahahaDa er jeg i gang [emoji4]
![]()

Mannen er i det søte hjørne om dagen. I går kom han hjem med gaver til alle . I dag snakker han om flere barn og hvor vakker jeg er gravid. Mon tro hva han pønsker på![]()
Oisann. Søtt da
Lager musemors paideig
Ha en fin lørdag alle sammen![]()
Hihi det skal jeg klare. Må bare bli ferdig [emoji85]
Usj ja. Jaja. Fikk mer utav dagen (les: chips) [emoji23]
Ser for meg at den ikke blir seende ut slik som den gjør hos degHåper det smaker
Sitter og prøver å lese en strikkeoppskrift, men får litt for mye hjelp av Lille U.
Skal snart ut og kjøpe ny sykkel til Eldsten

Jeg har planer om bedre middag, actionfilm og "mishandle" han. Ellers rolig og fredelig [emoji23]
MishandleJeg har planer om bedre middag, actionfilm og "mishandle" han. Ellers rolig og fredelig [emoji23]
Da er jeg i gang [emoji4]
![]()
Ble gravid og mistet etter frøkna faktisk og var jo velkomment da, men ikke planlagt . Vil vente noen årOisann. Søtt da
Hva tenker du om flere barn da?
Sol nå daDet er deprimerende[emoji31]
Var så dyr fraktBestill!![emoji1][emoji1] shopping er moro!
Tkk for detGod tur og lykke til![emoji2]
Takk det sammeLager musemors paideig
Ha en fin lørdag alle sammen![]()
Will do [emoji23] Håper bare han er enig hahaHaha[emoji23] kjør på!
Bare ett annet ord for at vi er alene hjemme og dermed ikke trenger å være rolige eller nødvendigvis på soverommet [emoji23]Mishandlehva i alle dager er det du skal idag?
Er sikkert en grunn, men litt usikker på om grunnen er god [emoji6]Det er sant[emoji4]
Men må være en grunn til at Tamara/moderator har endret overskriften ??
April spøk???Er sikkert en grunn, men litt usikker på om grunnen er god [emoji6]
Alt man trenger å gjøre er låse denne tråden og starte en ny, men må jo være admin/mod for å kunne låse.
Hmm mm..... Jeg misliker virkelig første april.April spøk???