En kråke kanskje? [emoji23]
Haha[emoji23] det ble ei måke![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kråke kanskje? [emoji23]
Regn
Får se hva dagen bringer, usikkrr på om det blir cup
Hmmm har to par joggeskp til kb liggende o kurven..
Bestille eller ikke tro
Mannen er i det søte hjørne om dagen. I går kom han hjem med gaver til alle . I dag snakker han om flere barn og hvor vakker jeg er gravid. Mon tro hva han pønsker på![]()
Trooor det blir pannebånd til eldste denne gang. Så får jeg ta meg til slutt med lue![]()
Her har man barnefri også ringer mannen å vekker meg liksom. Takk kjære mann ! [emoji23] Jaja.
Stemt for i dag![]()
Ikke fan av det ikker ny tråd altså. Ny måned = ny tråd.
Blanke ark og fargestifter osv...
Slipper at man henger igjen dels i den gamle et par dager da...![]()
Plaskregn.
Men jeg henger rundt i en gymsal.
Med sånn rundt... Vel aner ikke 50? 80? Mange aspiranter fra mange korps.
Frokost spist. Bare hvile litt på sofaen før jeg går å dusjer og tar barbering av bein. Jeg og mannen er jo hjemme alene tross alt [emoji7][emoji7]
Bare håper han ikke har ødelagt hele romantiske helga når han tok på seg ekstra arbeid i dag liksom...
Blir cup på oss, så da åker vi tiil oslo snart
Håper det smakerLager musemors paideig
Ha en fin lørdag alle sammen![]()
Hihi det skal jeg klare. Må bare bli ferdig [emoji85]Så flott[emoji2] vi må få se bilde!
Usj ja. Jaja. Fikk mer utav dagen (les: chips) [emoji23]Uff da[emoji23] klask i hode på han!
Jeg har planer om bedre middag, actionfilm og "mishandle" han. Ellers rolig og fredelig [emoji23]Viktig å rake kroppen![emoji23][emoji7]
Har dere noen planer?
Ja.Hørtes morsomt ut da![emoji2]