Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står det på pakken? hadde vært morsomt å testa. tror ikke det hadde gått herLibero comfortkan gå 12 timer med den uten å lekke
Vet ikke om det står på pakkenStår det på pakken? hadde vært morsomt å testa. tror ikke det hadde gått her![]()
Jepp. Viktig med den kanten jaVet ikke om det står på pakken12 timer av egen erfaring på poden. Han legger seg 19:15 og står opp 7:30. Bleien kan være full fra bak og frem uten lekkasje
drar alltid en finger på sidene for å få den lekkasjebretten riktig på stumpen og i lysken.
Åh, styrer unna pampers for alt i verden vi [emoji14] prøvd rema og kiwi sine uten hell. Eneste andre bleier som er greie sett bort fra Libero, er Bunnpris sine bamboo bleier. Ikke prøvd coop sine faktisk, hvordan er passformen i forhold til de som er nevnt her?Jepp. Viktig med den kanten javi brukte pampers baby dry. Men nå bruker vi coop. De holder tørt.
Synes passformen er mye av det sammeÅh, styrer unna pampers for alt i verden vi [emoji14] prøvd rema og kiwi sine uten hell. Eneste andre bleier som er greie sett bort fra Libero, er Bunnpris sine bamboo bleier. Ikke prøvd coop sine faktisk, hvordan er passformen i forhold til de som er nevnt her?
Kanskje det koster med å produsere dem? Vet ikke helt. Kjøper som oftest rema buksebleierVi bruker de samme på dag og natt. Har til nå brukt vanlige bleier men kjøpte en pakke buksebleier i helgen for å prøve om det er lettere. Men hva skjer med prisen?! Koster det samme for 44 stk vanlig bleier som 30. stk buksebleier![]()
Kanskje det koster med å produsere dem? Vet ikke helt. Kjøper som oftest rema buksebleier![]()
Ja, kanskje det. De kan nok spekulere i mye rart for å tjene pengerHmm, kanskje. Men jeg ville vel kanskje tro at de tapene koster mer enn strikken.
Eller så er det bare taktikk, når ungene først kan stå og skifte bleie så vil vel de fleste sette seg i vranglås hvis de må ligge igjen
Husk når frøkna var liten og vi bytte bleiestørrelse at det er færre i pakken uten at det var noen særlig endring i pris.
Ja, kanskje det. De kan nok spekulere i mye rart for å tjene pengerHer bruker vi sånne teip-bleier selv om hun går. Har liggende en pakke med "up and go", men de holder ikke like godt synes jeg, så bruker dem bare nå og da.
Det er helt sant. De setter opp prisen, se bare på smoothies. Koster 15 kroner for hvor mye frukt? Kunne laget mye mer selv til den kiloprisen det blirKan hende jeg bare er veldig skeptisk ogEtter å ha fått barn er min erfaring at alt som kan legges under kategorien "barneutstyr" blir automatisk dyrere. Stellekommoden er dyrere enn de til sammen 3 andre (store) kommodene vi kjøpte når vi flytta!
Det er helt sant. De setter opp prisen, se bare på smoothies. Koster 15 kroner for hvor mye frukt? Kunne laget mye mer selv til den kiloprisen det blir
Lønner seg ofte å tenke litt annerledes, f.eks kan man lage stellekommode selv. Jeg kjøpte en billig fra IKEA, men den var jo dyrere enn de vanlige kommodeneSom kosta 200 kr (jeg malte selv), men stellegreia kosta rundt 600
Så det er absolutt helt sant.
Velger sånne løsninger noen gangerHadde nok valgt en annen løsning hvis jeg hadde hatt litt bedre tid. Vi overtok leiligheten 4 uker før termin, og jeg tenkte liksom ikke på mål når vi var på visning. Da visste vi ikke en gang om vi fikk den så følte det hadde vært litt sært og målt opp badet under visningen. Også ville jeg har skuffer og da var det ikke så mange alternativer.