Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes det ikke en sang?
Sånn... små froskene eller hva den heter? Ser for meg alle på saltkråkan synger den [emoji23] mulig jeg husker feil [emoji6]
Du kan jo lage skum og sammenligne det med rumpetrollegg? Sånn at hvis dere skal ut i skogen og se etter noe slikt, vet ungene hva de skal se etter?
Og så har du den "det var fem frosker små"-regla. Der holder du opp fem fingre, så fire når den ene frosken hopper og så tre osv...
Ekstra kul hvis du tar på deg en hanske med en frosk på hver finger som faktisk forsvinner (fest dem med borrelås eller noe) når man teller ned [emoji6]
Den sangen har vi sungetSmå rumpetroll, små rumpetroll er morsomme å se...
Oi, hvordan lager man sånt skum?
Skal se om jeg finner den regla på nettetTakk for tips!
Det hadde vi hos oss for noen år siden, det var stas [emoji16]Hva med å gå på tur til ett sted og samle froskeegg? Ta dem med til barnehagen, ha dem i ett akvarium og følg med på utviklingen?
Ugg!!!! Må sleppe dem ut igjen før dem begynner å hoppe og sprette rundt i hele barnehagen [emoji23] [emoji23]Det hadde vi hos oss for noen år siden, det var stas [emoji16]
Ble små frosker [emoji23]
Er det ikke faktisk regler for det? Om å sette ut igjen der man tok dem før de hopper?Ugg!!!! Må sleppe dem ut igjen før dem begynner å hoppe og sprette rundt i hele barnehagen [emoji23] [emoji23]