♫ Skravletråd Mars ♫

Etter full fiasko med baking må jeg prøve igjen på søndag.... seriøst kjedelig med muffins. Men er så lei av å lage marsipankake til loddsalg.

Tenkte ;

2 muffins oppsett
2 rullekake
1 marsipan kake.

Og 2 sjokoladekake langpanne til salget.....

* sukk* må begynne å rekruttere damer inn på travlag sånn at jeg for noen hjelp...

Lurer på å ta en kjøretur jeg.

Om jeg lufter hunden nå, en time før planen. Og tar med meg snuppa i bilen etterpå. Hente en pakke. Trille tur der (mye mer pokemon og pokestop) og så kjøre hjem og lufte igjen. Ikke gå til og fra posten fordi det er over en time hver vei og hunden orker ikke gå så langt tror jeg og jeg har tenkt meg på butikker. I alle fall posten. Og hunden kan ikke være mer enn 2-3 timer alene av frykt for at hun da tisser inne.

Blæ, jeg håper vi finner ut av det. I morgen skal hun trolig teste å være over tre timer alene...

Dette går jo ikke i lengden.

Uff, skjønner det er slitsomt når man er avhengig av å lufte hele tiden[emoji20]

God formiddag, og god fredag :D

Her har jeg allerde fått brettet masse klær, støvsuget alle rom oppe og nede, og vasket over alle flater. Skulle ha gjort alt i går kveld, men det var ikke minsten enig i. Sikkert like greit, for er mye mer effektiv den dagen vi får besøk uansett :p

I ettermiddag skal eldste få ha noen fra barnehagen over på film og godis, med noen mammaer. Kos:)

Så flink du er[emoji2]
Håper dere har koset dere idag!

Etter full fiasko med baking må jeg prøve igjen på søndag.... seriøst kjedelig med muffins. Men er så lei av å lage marsipankake til loddsalg.

Tenkte ;

2 muffins oppsett
2 rullekake
1 marsipan kake.

Og 2 sjokoladekake langpanne til salget.....

* sukk* må begynne å rekruttere damer inn på travlag sånn at jeg for noen hjelp...
Har ikke mannfolkene noen damer som kan hjelpe til med baking da?

Er mye å holde på med alene.

Det skal vi. Foruten at den dusten sa ja til overtid i morgen... Så...
Mens han jobber får jeg barbere bein og finne noe snaksent å ha på mens biffmiddagen forberedes [emoji7]
Høres ut som en kjempe plan det:)
Jeg skulle hatt kvalitets tid til å farge brynene denne helgen. Men kjenner jeg meg rett, så står jeg nok uten farge på mandag også:P

Haha ja. Nesten som om man setter på Macgyver. Åååh det talentet og actionen liksom. Ikke mye å skryte av den dag i dag da [emoji23]

Haha[emoji23] han hadde jeg nesten glemt! Var jo steintøff![emoji23]
Hva med A-team? Og Miami Vice??[emoji33][emoji41][emoji85]

Sånn.

Da var flasker panta, og jeg har handla. Besøkt farmor og ga hu en bukett roser ♡ Da ble hu så glad.
Så tok jeg hu med på handlinga også.

Nå er alt satt på plass. Bakgrunnstøy på tven er på og jeg MÅ begynne å finne alt barna trenger til speiderturen [emoji85] Kan vel ikke utsette det mer haha

Så snill du er med farmor![emoji173]

Jeg og mannen har satt på den ny filmen arrival.
Noen vesen som kommer ned til jorden. Foreløpig, ikke imponert;)

Høres ut som en kjempe plan det:)
Jeg skulle hatt kvalitets tid til å farge brynene denne helgen. Men kjenner jeg meg rett, så står jeg nok uten farge på mandag også:P
Hihi. Helg er helg [emoji23] Mannen la seg nå han hihi. Må tidlig opp han. Mer kos i morgen da [emoji7]

Faktisk kan man få stor glede av å være først til å handle brød. Jeg tok alle brødene jeg normalt kjøper. Så iiiingen andre fikk de [emoji23] Stor glede [emoji169]

Hoho, det pleier jeg også å gjøre![emoji23]
Her spises kun Julius-brød og det er alltid tomt før kl 12[emoji31]

Back
Topp