♫ Skravletråd Mars ♫

Terrassen føler jeg er et tapt kapittel. Må en virkelig beise dritten hvert bidige år?
Den blir jo så stygg i løpet av vinteren.
*knurr*
Hvet ikke tror vår ikke har blitt gjort noe med på lenge vi skal uansett male hele huset med nye farget så da tar vi alt

Idag krangler nakken igjen, var tydeligvis ikke optimalt å trene i går.
Nå skal jeg snart på foreldremøte. Så idag blir det lite skravling. Men håper selvsagt at det ikke tar så lang tid

Idag krangler nakken igjen, var tydeligvis ikke optimalt å trene i går.
Nå skal jeg snart på foreldremøte. Så idag blir det lite skravling. Men håper selvsagt at det ikke tar så lang tid
Lykke til på foreldremøte :) Håper nakken bedrer seg ♡

Bestilt nytt pass :D For vi skal til Spania 28 september til 1 oktober som er min bursdag. Jeg og mannen ♡♡ Og firmaet til mannen da. De spanderer hele turen med følge [emoji1]

Så moro da!![emoji2]
Jeg bestilte time for nytt pass igår..

De var hjemme ca 2230
Ca 2330 kom jeg meg ut av stua og ned for å komme meg hjem. De fulgte etter og ca 0030 kom jeg hjem. (det er sånn 2-3 minutter max å kjøre)
Engasjerte folk som har vært på foreldremøte for å mene noe om evt skole-sammenslåing.....
Og nei. Ikke i regi av skolen for å få informasjon. I regi av seg selv for å mene noe til Fau...

Hurra for engasjerte folk![emoji2]
Ble sent på deg da, men det går vel greit for engangsskyld[emoji4]

Hurra for engasjerte folk![emoji2]
Ble sent på deg da, men det går vel greit for engangsskyld[emoji4]

Ja, men alt med måte. Altså, det er godt å være emgasjert i en såpass viktig sak som skolesammenslåing. Det er mer... vel, hvlket nivå langt nede på innflytelsesstigen man engasjerer seg i, kan du si. Noe om hvor relevant det egentlig er. Noe med at man kanskje burde kunne, vel, lese utredninge heller enn å "rektor sa, og "de vil", der "de" er enten fau eller noen foreldre som kjenner halve øya, ikke politikerene som faktisk skal avgjøre dette her. At fau mener at en skole bugget i den og den kommunen for like mange elever er en fin skole, den tegninge kan man bruke, har snn ca null og niks å si for vår kommune.

Men jada, sent for meg en gang går greit. 0030 er likevel litt i seneste laget å komme hjem for et "sitte barnevakt for sovende barn (teoretisk, det ene sov ikke første tiden) for et foreldremøte som ikke skal ta så lang tid" :)

Men altså, saken engasjerer meg også. Bare litt mindre etter midtnatt kjente jeg

Back
Topp