♫ Skravletråd Mars ♫

Hvertfall fått stemt nå da.

Ga opp å ligge i senga så. Mannen skal vel stå opp snart. Nyttesløst å prøve å sove etter mareritt og en mann som snorker... Vond i hode er jeg også nå. Så blir en strålende dag i morgen tenker jeg... :(

Au da[emoji849] god bedring til hode!

Hvertfall fått stemt nå da.

Ga opp å ligge i senga så. Mannen skal vel stå opp snart. Nyttesløst å prøve å sove etter mareritt og en mann som snorker... Vond i hode er jeg også nå. Så blir en strålende dag i morgen tenker jeg... :(

Au da[emoji849] god bedring til hode!

Bra det ikke bare er oss [emoji23] Mistenker det er enkelte leker som alltid er tomme rundt i norske hjem [emoji23]

Og furbyer som er gjemt i boden ute [emoji23][emoji23]

Furby har aldri funnet veien hit[emoji23]
Har leker som plutselig begynner å spille, snakke og ule av seg selv i lekekassa til enhver tid[emoji38][emoji849]

Jeg vet. Jeg vet så inderlig vel at mye av følelsen av at "nå er jeg lei!" skyldes at jeg er trøtt. At jeg kom hjem halv ett og nok ikke sov før ett.

Jeg vet at var jeg ikke så trøtt så ville jeg ikke vært så lei.

Så lei av å måtte lufte hunden.
Lei av å ikke komme meg på shopping (selv om det ikke er noe konkret jeg skal ha, men ut. Luft. Folk. Lunsj med mamma)

Lei av at det er kaldt, og at meldingen sier regn, regn og mere regn.

Lei av å skulle følge mellomste på dans. Med yngste på slep. Som stikker av. Hele tiden. Dans som skulle være over sist uke. Men varer lenger. Til forestilling. Som oppgitt dato ikke stemmer på. Må få avklart i dag. Dans som også mellomste er lei av, faktisk.

Lei av at innefotball torsdag de ukene man ikke kan trene ute onsdag pga snø har blitt til innefotball torsdag selv om man var på utefotball onsdag.

Lei av krangel om skolestruktur. Som om vi hadde noe vi skulle sagt. Og om tema som faktisk ikke et det som diskuteres uansett.

Og lei av at bikkja fiser så surt
Selv om jeg har luftet henne. DET tror jeg at jeg ville vært lei av om jeg ikke var trøtt også, helt ærlig. For det et så surt.
Men så får man dårlig samvittighet for det da, når man kommer på at man kanskje ikke har henne så lenge.

Jeg tror jeg må sove sammen med snuppa i dag!

Jeg vet. Jeg vet så inderlig vel at mye av følelsen av at "nå er jeg lei!" skyldes at jeg er trøtt. At jeg kom hjem halv ett og nok ikke sov før ett.

Jeg vet at var jeg ikke så trøtt så ville jeg ikke vært så lei.

Så lei av å måtte lufte hunden.
Lei av å ikke komme meg på shopping (selv om det ikke er noe konkret jeg skal ha, men ut. Luft. Folk. Lunsj med mamma)

Lei av at det er kaldt, og at meldingen sier regn, regn og mere regn.

Lei av å skulle følge mellomste på dans. Med yngste på slep. Som stikker av. Hele tiden. Dans som skulle være over sist uke. Men varer lenger. Til forestilling. Som oppgitt dato ikke stemmer på. Må få avklart i dag. Dans som også mellomste er lei av, faktisk.

Lei av at innefotball torsdag de ukene man ikke kan trene ute onsdag pga snø har blitt til innefotball torsdag selv om man var på utefotball onsdag.

Lei av krangel om skolestruktur. Som om vi hadde noe vi skulle sagt. Og om tema som faktisk ikke et det som diskuteres uansett.

Og lei av at bikkja fiser så surt
Selv om jeg har luftet henne. DET tror jeg at jeg ville vært lei av om jeg ikke var trøtt også, helt ærlig. For det et så surt.
Men så får man dårlig samvittighet for det da, når man kommer på at man kanskje ikke har henne så lenge.

Jeg tror jeg må sove sammen med snuppa i dag!
Sender deg en stor klem.
Håper du får sovet sammen med frøkna og har det bedre etterpå

Sender deg en stor klem.
Håper du får sovet sammen med frøkna og har det bedre etterpå
Har lagt oss nå. Amme. Se om hun sovner. Og sove selv håper jeg. Selv om jeg har mye jeg skulle gjort mens hun sover.

Og burde gått tur heller enn å sove inne.

Back
Topp