Hvor i syklusen er du i dag?

Går egentlig veldig opp og ned her, men ønsket om en baby er veldig sterkt ♡ en lillebror eller lillesøster til de to gulla jeg har ♡♡♡
Må se an litt hvordan det blir med jobb og da, for står brått uten jobb snart :(

Også håper jeg dere får oppleve en baby snart ❤ Får dere god oppfølging fra sykehuset?
 
Har allerede testet en del da en av appene mine trodde jeg hadde ikm på mandag. Nå idag skjønte den at den tok feil og stilte om og ble da enig med de andre appene jeg har [emoji85] men neste gang jeg tester blir på ikm om to dager. Testene har vært negative så langt/suuuuupersvak positiv. Vanskelig å se om det er skygger eller babystreker^^

Da er det fortsatt håp ;) Lykke til :)
 
Huff ja, masse. Oppblåst, murringer som ikke gir seg, stølhet/strekking, såre brystvorter, halsbrann, kvalm, hodepine, slapp og trøtt. Føle meg igrunn uggen de siste 2-3 dagene, så kan være at formen ikke er helt på topp som gjør det :( Føler på meg at det blir en ny pp i april :(

Krysser fingrene for at det er spiresymptomer[emoji7]
 
CD 6 her [emoji4]
 
CD 18, håper på fast smiley i dag :)
 
Også håper jeg dere får oppleve en baby snart [emoji173] Får dere god oppfølging fra sykehuset?
Får oppfølging fra helsestasjonen i kommunen, og får det vi føler vi har behov for :)
Huff, livet skal ikke være lett for enkelte :( Syns du har fått ditt for ei lang stund nå! Håper du får en ny jobb hvor du trives og de tar godt vare på deg [emoji173]
Noen får dessverre litt for mye på en gang, men syns jeg takler det greit egentlig. Ny jobb ønsket jeg meg uansett, men har jo ikke råd til å gå uten [emoji14]
 
CD 14 i dag, positiv el test i går så jeg håper gullegget slipper taket i dag eller i morgen :) Litt spennende med en eventuell termin på julaften:eek:
 
Cd 28, 13dpo og blenda test [emoji52] hei ny pp; her kommer jeg om to dager
 
CD 18 etter SA, ingen tegn til eggløsning enda.. gjesp og fortvilet grynt..
 
Back
Topp