Hvor i syklusen er du i dag?

Ja, veldig! Særlig siden vi fikk svar på hva som gikk galt her tidligere enn vi regnet med (vurderte å vente til etter det nemlig, og først så fikk vi beskjed om at vi nok ikke fikk høre noe før i mai :wideyed:). Legen på sykehuset har laget en plan som er oversendt fastlege, så nå er det bare at tanta kommer så vi er i gang igjen, med tett oppfølging når det klaffer. :)

Hva skjedde? :( Hvis du vil dele det da. Du er tøff som prøver igjen ❤
 
Hva skjedde? :( Hvis du vil dele det da. Du er tøff som prøver igjen ❤

Morkakesvikt, så nesten gang skal jeg stå på blodfortynnende + være på en haug med ultralyder/kontroller. Det er i alle fall noe som kan forebygges, så jeg håper det skal gå bedre neste gang. :)
 
Morkakesvikt, så nesten gang skal jeg stå på blodfortynnende + være på en haug med ultralyder/kontroller. Det er i alle fall noe som kan forebygges, så jeg håper det skal gå bedre neste gang. :)

Så bra du får god oppfølging :) Håper spiren sitter raskt når dere begynner å prøve igjen, og at spiren får sitte helt til termin denne gang ❤
 
Har du noen symptomer? Når skal du teste? Krysser fingre og tær for deg :)

Takk[emoji173] hadde stikkinger i området under navlen fra 5 dpo til 8 dpo, og vært ekstra slapp og kvalm. Men i dag har jeg ikke merket noe så var sikkert bare noe magebesvær[emoji13] Tenkte å teste allerede i går, men feiga ut, så får se når jeg tør[emoji23] der da? Noen symptomer?
 
Takk[emoji173] hadde stikkinger i området under navlen fra 5 dpo til 8 dpo, og vært ekstra slapp og kvalm. Men i dag har jeg ikke merket noe så var sikkert bare noe magebesvær[emoji13] Tenkte å teste allerede i går, men feiga ut, så får se når jeg tør[emoji23] der da? Noen symptomer?

Huff ja, masse. Oppblåst, murringer som ikke gir seg, stølhet/strekking, såre brystvorter, halsbrann, kvalm, hodepine, slapp og trøtt. Føle meg igrunn uggen de siste 2-3 dagene, så kan være at formen ikke er helt på topp som gjør det :( Føler på meg at det blir en ny pp i april :(
 
Du er tøff [emoji173]
Går egentlig veldig opp og ned her, men ønsket om en baby er veldig sterkt ♡ en lillebror eller lillesøster til de to gulla jeg har ♡♡♡
Må se an litt hvordan det blir med jobb og da, for står brått uten jobb snart :(
 
Går egentlig veldig opp og ned her, men ønsket om en baby er veldig sterkt ♡ en lillebror eller lillesøster til de to gulla jeg har ♡♡♡
Må se an litt hvordan det blir med jobb og da, for står brått uten jobb snart :(

Huff, livet skal ikke være lett for enkelte :( Syns du har fått ditt for ei lang stund nå! Håper du får en ny jobb hvor du trives og de tar godt vare på deg ❤
 
Spennende :) Når skal du teste? :)

Har allerede testet en del da en av appene mine trodde jeg hadde ikm på mandag. Nå idag skjønte den at den tok feil og stilte om og ble da enig med de andre appene jeg har [emoji85] men neste gang jeg tester blir på ikm om to dager. Testene har vært negative så langt/suuuuupersvak positiv. Vanskelig å se om det er skygger eller babystreker^^
 
Back
Topp