Termin 2017 felles skravletråd

Åh, jeg har virkelig lyst til å lære å strikke! Det er jo så mye fint man kan lage til de små :D

Det var ikke noen voldsom kraftprøve nei, så den jobbingen må kanskje vente :( nå vet jeg ikke hva du jobber med, men om det innebærer fysisk aktivitet høres det ut som om det er best for deg å gå hjemme...
Finnes strikkeskole på nett om du er interessert :D
Jeg fikk mamma til å lære meg å legge opp og strikke vrang (rettstrikk kunne jeg), og da kunne jeg alt [emoji28] først gryteklut, så rett på sokker [emoji14]

Noe veldig fysisk er det ikke, er tannhelseassistent. Men passer dårlig å svimle over pasienter... Og det er mye hit og dit for å hente ting, samt at tannlegen alltid er forsinket omtrent, eller veldig akkurat - så det blir veldig mye stress og..
 
:Lillafrosk: Det går bra med meg. Jeg blødde bare litt den ene kvelden og så ga det seg igjen [emoji1] jeg har ikke blødd noen ting etter det [emoji106]. Jeg har fortsatt min første legetime på torsdag 16.
 
:Lillafrosk: Det går bra med meg. Jeg blødde bare litt den ene kvelden og så ga det seg igjen [emoji1] jeg har ikke blødd noen ting etter det [emoji106]. Jeg har fortsatt min første legetime på torsdag 16.
Så bra! Man er gjerne mer utsatt for spontane blødninger som gravid, uten at det egentlig er noe. Lykke til hos lege :)
 
Finnes strikkeskole på nett om du er interessert :D
Jeg fikk mamma til å lære meg å legge opp og strikke vrang (rettstrikk kunne jeg), og da kunne jeg alt [emoji28] først gryteklut, så rett på sokker [emoji14]

Noe veldig fysisk er det ikke, er tannhelseassistent. Men passer dårlig å svimle over pasienter... Og det er mye hit og dit for å hente ting, samt at tannlegen alltid er forsinket omtrent, eller veldig akkurat - så det blir veldig mye stress og..

Ja, har prøvd strikkeskole på nett, men jeg må visst ha det inn med teskje [emoji85]

Jobb er nok ikke noe alternativ for deg nå nei. Best å bare slå seg til ro med det kanskje?

Hvordan ligger dere an med innkjøp da?
 
Ja, har prøvd strikkeskole på nett, men jeg må visst ha det inn med teskje [emoji85]

Jobb er nok ikke noe alternativ for deg nå nei. Best å bare slå seg til ro med det kanskje?

Hvordan ligger dere an med innkjøp da?

Ingen som kan lære deg? Prøve deg på strikkekafe? [emoji28]

Ja, får bare snakke med jm og lege og sånt... [emoji14]

Hm.. Nesten ferdig? Mangler stellebord/kommode og bilstol, men resten har vi klart. [emoji14]
Eneste er at vi skulle hatt annet hus, da.
 
Ingen som kan lære deg? Prøve deg på strikkekafe? [emoji28]

Ja, får bare snakke med jm og lege og sånt... [emoji14]

Hm.. Nesten ferdig? Mangler stellebord/kommode og bilstol, men resten har vi klart. [emoji14]
Eneste er at vi skulle hatt annet hus, da.
Joda, naboen har tilbydd seg. Men så var det dette med tid da [emoji23][emoji23][emoji23] får vel prioritere det etterhvert :)
 
Haha, det var det ja [emoji28]
Rakk visst ikke alt jeg skulle før fødsel jeg [emoji23][emoji23][emoji23] har jo legetime i dag [emoji6]
cc3382fc3226e3594e7d5edb8479788b.jpg
 
Rakk visst ikke alt jeg skulle før fødsel jeg [emoji23][emoji23][emoji23] har jo legetime i dag [emoji6]
cc3382fc3226e3594e7d5edb8479788b.jpg
Haha [emoji28] typisk! Startet det litt før det skulle, selv..?
Gratulerer så mye!
 
Startet 3 uker før termin ja... så det planlagte keisersnittet jeg skulle hatt i neste uke ble fremskyndet :D
Tusen takk!
Og det gikk.. Greit? Du engstet deg litt for om det gikk ok om det startet selv, for din det..?
Herlig det må være, å endelig være i mål [emoji7][emoji7]
 
Og det gikk.. Greit? Du engstet deg litt for om det gikk ok om det startet selv, for din det..?
Herlig det må være, å endelig være i mål [emoji7][emoji7]
Hadde tendenser til panikkangst, men mannen klarte å roe meg ned... De stoppet fødselen på sykehuset med morfin, sobril og paracet på søndag kveld. Ble liggende på obs-post til mandagsmorgen, og da skulle jeg bare opp på do. Da gikk vannet, og de tok ks før 2 timer var gått :) så ja, det gikk i grunnen greit alt i alt.
 
Hadde tendenser til panikkangst, men mannen klarte å roe meg ned... De stoppet fødselen på sykehuset med morfin, sobril og paracet på søndag kveld. Ble liggende på obs-post til mandagsmorgen, og da skulle jeg bare opp på do. Da gikk vannet, og de tok ks før 2 timer var gått :) så ja, det gikk i grunnen greit alt i alt.

Så bra [emoji173]️ Håper opplevelsen var jevnt over grei, da..!
Herlig premie til slutt i alle fall :D [emoji7][emoji7]
 
Lillebror i magen reagerer så på katter [emoji23]
Sparker og tuller når de mæler..!
 
Back
Topp