God morgen
Sovnet på sofaen i går ja [emoji14] haha
Frøkna og mannen sover enda enda, så her sitter jeg alene og koker kaffe.
Lurer på om vi må kutte duppen til frøkna på dagtid snart...
God ettermiddag[emoji2]
Hørtes deilig ut med litt alenetid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Sovnet på sofaen i går ja [emoji14] haha
Frøkna og mannen sover enda enda, så her sitter jeg alene og koker kaffe.
Lurer på om vi må kutte duppen til frøkna på dagtid snart...
Good morgen![]()
Kjempeherlig. Er innimellom så godt på sofaen da [emoji85]Deilig med litt fjelluft![emoji2]
Håper du kosa deg veldigHihi, jeg var på møte og fest[emoji1][emoji41]
På omo. Korpset til SaraStemt på hva i dag? Haha ikke lite nysgjerrig her i gården![]()
Auda! Hørtes vondt ut ! Håper du føler deg bedre utover dagenGod ettermiddag
Vert på slalåm. Og tok selvfølgelig et stunt på siste turen. Hode først[emoji31] så nå har jeg en smule vondt i hode og nakke. Blir hjem på sofaen nå
Så spennende da [emoji1][emoji1]![]()
![]()
Her ruges det på tre spirer som ser ut til at de vil ut av eggene sinne i dag eller i morgen
Utrolig gøy [emoji14] første gang vi klekkerSå spennende da [emoji1][emoji1]
Da er det nok ekstra spennende tenker jeg. Nytt da jo [emoji7]Utrolig gøy [emoji14] første gang vi klekker![]()
God dagGod dag![]()
Loppemarked i dag joho. Ut og lufte vingene mens far er hjemme og slapper av med storebror
Stemt i dag![]()
Ut på tur med oss alle sammen. Ha en fin dag alle [emoji1]
Dette har vært den roligste helga her inne syns jeg [emoji85]
Bare veldig, veldig forkjølet
God kveldGod ettermiddag[emoji2] hva har du gjort idag?
God ettermiddag
Vert på slalåm. Og tok selvfølgelig et stunt på siste turen. Hode først[emoji31] så nå har jeg en smule vondt i hode og nakke. Blir hjem på sofaen nå
Har ikke anelse jeg altså [emoji23] Gjør det til det ikke går mer [emoji23]Flink igjen![emoji2] hvor lenge pågår konkurransen?
Helt sikkert. Men jeg har savna noen å snakke med [emoji23]I går kveld måtte jeg tom prate med mannen altså. Makan !Rolig i denne tråden ihvertfall [emoji23] regner med det har vært liv på terminforum[emoji41][emoji38]