♫ Skravletråd Mars ♫

Klar for bursdag nå.

Har vert på en liten jentetur med minsta. Ble ny Elsa kjole og glitter sko. Gitt om det var ei som var fornøyd da;)
Kan selvsagt tenke hu var strålende fornøyd da ja [emoji1][emoji1][emoji1] Kos dere [emoji8]

Mett!

Hjemmemekka hamburger med cheddarost, bacon og sopp og salat i pitabrød fortært. [emoji38]

Hahaha. Jeg og mannen våkent opp på gang gulvet en gang. Han ved siden av rommet, og jeg ved siden av badet:hilarious: Kledd av meg skoene og sovnet.
Hahahaha [emoji23] Absolutt ikke bedre her gitt. La med på baderomsgulvet. Var jo så digg med gulvvarmen der på flisene [emoji23] Våkna etter noen timer av mannen da. Han og har sovna der gitt [emoji38]

Åh, det hørtes utrolig godt ut!

Her ble det mat på jafs, for det ville bursdags"barnet" ha :p
Var veldig godt. Klarte bare en halv da [emoji23] Ganske mektig når man lager de selv gitt.

Bursdagsbarnet må jo selvsagt bestemme [emoji1][emoji1]

Been there. Done that [emoji23] Enough said [emoji23]

Glemmer ikke den gangen jeg satt meg fast under en kjøkkenskuff[emoji23] sovnet på gulvet. Kjøkkenskuff ble åpnet. Og hode satt fast[emoji23] dette var i ungdommen når promillen var rimelig høy[emoji23][emoji23]

Ligger på sofaen, med teppe på.
Mannen skal snart ned til naboen og ta noen pils. Regner med jeg sovner snart på sofaen[emoji23][emoji23]

Glemmer ikke den gangen jeg satt meg fast under en kjøkkenskuff[emoji23] sovnet på gulvet. Kjøkkenskuff ble åpnet. Og hode satt fast[emoji23] dette var i ungdommen når promillen var rimelig høy[emoji23][emoji23]
Søstra mi var verst en gang. Hu gikk på badet (les:soverommet) og satte seg på do (les:åpna en skuffe i kommoden) og tissa. Så la hu seg i senga til en rimelig sjokkert kjæreste [emoji23][emoji23][emoji23]

God kveld :D
Nettopp nytt en biffmiddag med mannen så nå sitter jeg med vofsen i armkroken (som stirrer med store øyne på "fetteren" som spiser griseøre) ♡

Hatt en fin dag? :)

Alle hadde ett liv denne lørdagen? [emoji23][emoji85]
Vært ute med frøkna og gravd i hagen i hele dag :D hun sovnet fort i kveld, så mannen og jeg har kost oss med biffmiddag ♡

Back
Topp