♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha ! Evnt to dobblesenger. Utrolig om han kommer krypende etter da også [emoji23][emoji23][emoji23] 3 meters bredde gitt

Faktisk hadde vi ei seng på 120 før. Og det var den beste senga å sove i [emoji38] Føltes romsligere ut enn 150 vi har nå.

Ønsker oss 180 da. :)
Det skulle jeg ha hatt. Hele rommet hadde blitt seng da, men det går greit! Vært god plass til ungene å :p Men skal ikke se bort i fra at han hadde kommet etter.

Når vi flyttet sammen så hadde vi en 90 seng. Sov så dårlig. Men hva gjør man ikke når man er ung og nyforelsket. Hahaha. Har 150 vi og. Ønsker meg 180 jeg og. Eller kanskje 2×2, det må jo være perfekt.

Det skulle jeg ha hatt. Hele rommet hadde blitt seng da, men det går greit! Vært god plass til ungene å [emoji14] Men skal ikke se bort i fra at han hadde kommet etter.

Når vi flyttet sammen så hadde vi en 90 seng. Sov så dårlig. Men hva gjør man ikke når man er ung og nyforelsket. Hahaha. Har 150 vi og. Ønsker meg 180 jeg og. Eller kanskje 2×2, det må jo være perfekt.
Ettee svangerskap har man ikke samme rygg og behov gitt [emoji23][emoji23][emoji23]

Ja. Hele rommet å bolte seg i [emoji38] Hadde vært luksus [emoji1] Spesielt med minste. Hu ligger virkelig urolig. Sparker og slår overalt [emoji38]

90 seng ja [emoji14] Hørtes trangt ut. Men alt går. Sov i lastebilen med mannen i starten og den var vel 75 [emoji23]

Ettee svangerskap har man ikke samme rygg og behov gitt [emoji23][emoji23][emoji23]

Ja. Hele rommet å bolte seg i [emoji38] Hadde vært luksus [emoji1] Spesielt med minste. Hu ligger virkelig urolig. Sparker og slår overalt [emoji38]

90 seng ja [emoji14] Hørtes trangt ut. Men alt går. Sov i lastebilen med mannen i starten og den var vel 75 [emoji23]
Helt sant. Etter man har fått unger, og egentlig aldri sover skikkelig er behovet ett helt annet enn før. Da kunne jeg sove ut etter han gikk p9 jobb :p Så nå vil jeg sove godt når jeg først sover.

Begge mine ligger utrolig urolig om natten og snur seg gjerne 180 grader. Så stor seng står på ønskelisten

Huff, 75 ja. Det er lite det!

Hahaha. Enda verre! Han leste i går før han sovna. Men må ha sovna raskere enn sin egen skygge siden han glemte å legge puta på plass gitt. [emoji85]

Dyna mi tuller han ikke med. Innimellom hender det han sniker seg helt bort til meg og han puster meg i nakken. Da hopper jeg i senga og han snur seg lengre bort. Koselig å kose litt, men jeg må ha litt rom når jeg skal sove [emoji87]

Så godt det er flere av oss som må ha litt space når vi skal sove[emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg og må ha rom når jeg sover. Liker ikke at han er borti meg. Så jeg flytter meg, og han kommer etter. Så tilslutt våkner jeg av at jeg ligger oppi den kalde murveggen. Så da får jeg han på sin plass, også begynner vi på nytt. Er det rart jeg er usikker på om han får flytte inn igjen på vårt rom? :p

Da er det bekreftet. det er en myte at det er damene som skal sove helt inntil mannfolkene. Det er gubbene som skal kose-sove[emoji13]

Helt sant. Etter man har fått unger, og egentlig aldri sover skikkelig er behovet ett helt annet enn før. Da kunne jeg sove ut etter han gikk p9 jobb [emoji14] Så nå vil jeg sove godt når jeg først sover.

Begge mine ligger utrolig urolig om natten og snur seg gjerne 180 grader. Så stor seng står på ønskelisten

Huff, 75 ja. Det er lite det!
Helt klart :D Vi kan drømme [emoji7]

3b790afdb110ba29fb90053fab74ee25.jpg

Gikk oss en tur med lillesøster. Dumt været ikke var helt på plass da :) Men en fjelltur ble det nå [emoji38]

Klar for bursdag nå.

Har vert på en liten jentetur med minsta. Ble ny Elsa kjole og glitter sko. Gitt om det var ei som var fornøyd da;)

Back
Topp