God formiddag.
Jeg våknet sykere enn jeg husker jeg noen gang har vært tidligere.
Uff da, får håpe du blir bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddag.
De var jo søte da [emoji7]
Det skulle jeg ha hatt. Hele rommet hadde blitt seng da, men det går greit! Vært god plass til ungene åHahaha ! Evnt to dobblesenger. Utrolig om han kommer krypende etter da også [emoji23][emoji23][emoji23] 3 meters bredde gitt
Faktisk hadde vi ei seng på 120 før. Og det var den beste senga å sove i [emoji38] Føltes romsligere ut enn 150 vi har nå.
Ønsker oss 180 da.![]()
De var kjempe tøff. Hvor har du funnet de?
For søt?De var jo søte da [emoji7]
babyshop fant jeg deDe var kjempe tøff. Hvor har du funnet de?
Takk. Jeg hadde lett gått med deFor søt?var nemlig i min str også
babyshop fant jeg de
Ettee svangerskap har man ikke samme rygg og behov gitt [emoji23][emoji23][emoji23]Det skulle jeg ha hatt. Hele rommet hadde blitt seng da, men det går greit! Vært god plass til ungene å [emoji14] Men skal ikke se bort i fra at han hadde kommet etter.
Når vi flyttet sammen så hadde vi en 90 seng. Sov så dårlig. Men hva gjør man ikke når man er ung og nyforelsket. Hahaha. Har 150 vi og. Ønsker meg 180 jeg og. Eller kanskje 2×2, det må jo være perfekt.
Nja. Ikke for søt. Eneste jeg ikke liker er snorene. Er så raskt at de går opp og man snubler når de er småFor søt?var nemlig i min str også
babyshop fant jeg de
Bruker ikje lisser til ungene. Var til meg selvNja. Ikke for søt. Eneste jeg ikke liker er snorene. Er så raskt at de går opp og man snubler når de er små![]()
Ahha fikk ikke det helt med meg. Syns de var fine jeg. Herlig farge [emoji1]Bruker ikje lisser til ungene. Var til meg selv
Helt sant. Etter man har fått unger, og egentlig aldri sover skikkelig er behovet ett helt annet enn før. Da kunne jeg sove ut etter han gikk p9 jobbEttee svangerskap har man ikke samme rygg og behov gitt [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Hele rommet å bolte seg i [emoji38] Hadde vært luksus [emoji1] Spesielt med minste. Hu ligger virkelig urolig. Sparker og slår overalt [emoji38]
90 seng ja [emoji14] Hørtes trangt ut. Men alt går. Sov i lastebilen med mannen i starten og den var vel 75 [emoji23]
Hahaha. Enda verre! Han leste i går før han sovna. Men må ha sovna raskere enn sin egen skygge siden han glemte å legge puta på plass gitt. [emoji85]
Dyna mi tuller han ikke med. Innimellom hender det han sniker seg helt bort til meg og han puster meg i nakken. Da hopper jeg i senga og han snur seg lengre bort. Koselig å kose litt, men jeg må ha litt rom når jeg skal sove [emoji87]
Jeg og må ha rom når jeg sover. Liker ikke at han er borti meg. Så jeg flytter meg, og han kommer etter. Så tilslutt våkner jeg av at jeg ligger oppi den kalde murveggen. Så da får jeg han på sin plass, også begynner vi på nytt. Er det rart jeg er usikker på om han får flytte inn igjen på vårt rom?![]()
God formiddag.
Bruker ikje lisser til ungene. Var til meg selv
Helt klartHelt sant. Etter man har fått unger, og egentlig aldri sover skikkelig er behovet ett helt annet enn før. Da kunne jeg sove ut etter han gikk p9 jobb [emoji14] Så nå vil jeg sove godt når jeg først sover.
Begge mine ligger utrolig urolig om natten og snur seg gjerne 180 grader. Så stor seng står på ønskelisten
Huff, 75 ja. Det er lite det!
Ja. Hender vi sovner når vi har drukket da i armkroken [emoji23][emoji23][emoji23]Så godt det er flere av oss som må ha litt space når vi skal sove[emoji23][emoji23][emoji23]