Mars 2017

Ble ruger av 2 egg i dag [emoji5] og fikk 2 i fryseren [emoji92][emoji92] Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet...
Gratulerer [emoji2] sender litt tålmodighet din vei.. Hilsen rugedag 8..

Ble ruger av 2 egg i dag [emoji5] og fikk 2 i fryseren [emoji92][emoji92] Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet...

Så fantastisk! Gratulerer! Rug i vei [emoji4]

Jeg var på ny UL igår. Gikk dessverre som jeg fryktet. Alle de små eggposene hadde kommet etter, legen telte totalt 30 stk [emoji32]
Alle var ikke like store men det er fare for overstimulering igjen så jeg får ikke innsett. Må ta Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er så lei av at jeg aldri får innsett på ferskforsøk [emoji17]

Så kjedelig [emoji53] Håper likevel at en av eskimoene blir en baby. Vet ikke hvordan det er i forhold til odds, er det større odds for å lykkes med ferskforsøk? Eller er det noen lunde likt?

Er det vanlig å få vondt i hode og kvalme av menopur eller Cetrotide? Har en hodeverk som har komt og gått den siste uken. I dag er kvalmen også kommet. Føler for å kaste opp, men klarer ikke.
Jeg har også fått vondt i hode og blitt kvalmen av menopur. kommer og går litt ja. Har dessverre ingen tips til deg, da jeg ikke har funnet noe som hjelper utenom å ta en hvil

Så kjedelig [emoji53] Håper likevel at en av eskimoene blir en baby. Vet ikke hvordan det er i forhold til odds, er det større odds for å lykkes med ferskforsøk? Eller er det noen lunde likt?

Takk for det! [emoji4] Mener å ha lest et sted at det er litt større sjans for å lykkes på ferskforsøk men er ikke sikker på om det stemmer.

Dææ, ska si, må vær sykt sensitiv på hormoner du då.! Håper dem får befrukta mange då! Og at dem e av så god kvalitet at du får mange på frys! Skjønne det e kjipt at du ikje får innsett på ferskforsøk da. Men overstimulering e overhodet ikje artig. Hadde mild form når Litja ble til og det var IKKE noe artig... lykke til uansett!

Takk for lykkeønskninger! Ja er visst litt vel sensitiv [emoji51]
Skal ikke klage hvis vi får noen gode egg på frys. Overstimulering er ikke til å spøke med nei så det vil jeg ikke ha.

Er det vanlig å få vondt i hode og kvalme av menopur eller Cetrotide? Har en hodeverk som har komt og gått den siste uken. I dag er kvalmen også kommet. Føler for å kaste opp, men klarer ikke.

Jeg har hatt litt hodepine og vært litt kvalm av Menopur men mest de siste dagene. I starten merket jeg ingenting.
Tar du stor dose?

Uff så utrolig kjip! Har du hatt mange fryseforsøk? Håper du får masse fine embryoer i det minste!
Hvis det kan være en trøst så kan jeg fortelle at jeg til nå har hatt mye mer hellet med meg på fryseforsøk i fht fersk. Har hatt to ferskforsøk, og ikke blitt gravid på noen av dem. Har hatt to fryseforsøk, og blitt gravid på begge (ene resulterte i jenta mi, andre i SA). Så selv om det er utrolig kjipt å måtte vente, så er det ikke umulig å lykkes på frys! <3

Takk for gode ord! [emoji8]
Jeg får mange egg ut men ikke så mange på frys dessverre. Mannen har få svømmere.
Men vi har fått en datter på fryseforsøk før så vi skal ikke klage. Vi kan jo klare det igjen.
Dette blir tredje søskenforsøket nå.

Noen andre rugere som har begynt å teste tidigere enn oppgitt testdato ?

Eg har ikje testdato før på tirsdag 28 mars eg, men begynte testingen 22 mars. Da va testen slik den viser 3+3, så tok eg en digital 3+4 som viste 1-2. Satt inn todagers embryo den 14. Kjente det festa seg tors/fredag samme uke.

Vedlegg

• IMG_0156.PNG
    IMG_0156.PNG
    711,6 KB · Visninger: 99
Jeg har hatt litt hodepine og vært litt kvalm av Menopur men mest de siste dagene. I starten merket jeg ingenting.
Tar du stor dose?

Ja, relativt stor dose :) 300ie.

Jeg ser en strek! [emoji7]
Ja, jeg også. Jeg har virkelig tenkt at alle som skriver at streken er tydeligere i virkeligheten enn på bildet, bare inderlig vil tro det. Men fant fort ut det var vanskelig å få med på bildet. Tenker hvis den er negativ burde det vært helt hvitt også.

Ja, jeg også. Jeg har virkelig tenkt at alle som skriver at streken er tydeligere i virkeligheten enn på bildet, bare inderlig vil tro det. Men fant fort ut det var vanskelig å få med på bildet. Tenker hvis den er negativ burde det vært helt hvitt også.

Den er helt klart positiv [emoji7] Gratulerer så mye! [emoji322]

Back
Topp