Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var ovitrellen satt, egguttak på lørdag [emoji111]
Signerer denne!!!!! Var helt sikker på at mensen kom idag, men nei.. kjente jeg ble litt sånn, det kan jo skje det, hvordan reagerer jeg da liksom ? Rugedag 7 og lurer på om jeg holder noen dager til.. føler meg gal [emoji23] så føler med deg!Å disse ruge dagene går jammen sakte altså!
Forsøket blir trolig avbrutt herhar mange egg, men de vil ikke vokse. Skal øke dosen med menopur for tredje gang nå i helgen, men dersom det er ingen endring frem til mandag blir det avbrutt. Dag 16 med sprøyter i dag. Noen som har opplevd lignende?
Var på ul i går etter 11 dager med 300 menopur og må gå videre på 300 til ny ul på fredag. Andre som må ha såpass store doser? Har jo allerede brukt 20 000 på medisiner alene dette forsøket. Har ikke gått på menopur før, men har måttet gå lenger og høynet dosen når eg har gått på gonal-f. tidligere forsøk. Noen som vet hvorfor noen trenger større doser? Håper det ser bra ut på fredag![]()
Da ser det ut som vi mislykkes, igjenhcg på 44 i dag, 15 dpo. Testene blir ikke sterkere heller... Lykke til alle som ruger
![]()
Da ser det ut som vi mislykkes, igjenhcg på 44 i dag, 15 dpo. Testene blir ikke sterkere heller... Lykke til alle som ruger
![]()
Takk for svar. Var på ul i dag og endelig begynte det å se bedre ut, skal ta menopur 300 i dag og i morgen og uttak på tirsdag. Bare tre folliker som har utviklet seg, men forhåpentligvis holder det.Jeg hadde også 300 ie Menopur daglig denne gangen, mot 175 ie forrige gang (to år siden).. tror det var alder som var hovedgrunnen til at de mente jeg trengte økte doser.
Ikke gi opp enda LillyBE[emoji171] Regner med at du skal ta ny hcg for å måle stigningen?
Husk at mange får ikke positiv test før lenge etter 14dpo og er likevel gravide. Hos noen er hcg bare litt treig.
Ja, ny blodprøve på mandag, så da kommer endelig svar. Det kjipe er at testene iallfall ikke har blitt sterkere de siste dagene, dårlig tegn. Men må bare krysse alt vi har![]()
Jeg var på ny UL igår. Gikk dessverre som jeg fryktet. Alle de små eggposene hadde kommet etter, legen telte totalt 30 stk [emoji32]
Alle var ikke like store men det er fare for overstimulering igjen så jeg får ikke innsett. Må ta Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er så lei av at jeg aldri får innsett på ferskforsøk [emoji17]
Kort protokoll..med kun 100 IE Menopur.Har du lang eller kort protokoll då?
Jeg var på ny UL igår. Gikk dessverre som jeg fryktet. Alle de små eggposene hadde kommet etter, legen telte totalt 30 stk [emoji32]
Alle var ikke like store men det er fare for overstimulering igjen så jeg får ikke innsett. Må ta Gonapeptyl istedet for Ovitrelle. Er så lei av at jeg aldri får innsett på ferskforsøk [emoji17]