Vi som temper

Prøvde å legge inn høy temp i morgen, kom ikke noe kryss :p

Så tror jeg må innse at testene ikke var positive, eller at kroppen ikke klarte å gi el :p
Se et par dager til. Du får nok uansett ikke kryss før du har hatt flere høye målinger over coverlinen din. Siden mange av de andre målingene før dpo er høye. Ikke gi opp helt enda.. krysser fingrene for flere dager med økt temp. :happy:

Se et par dager til. Du får nok uansett ikke kryss før du har hatt flere høye målinger over coverlinen din. Siden mange av de andre målingene før dpo er høye. Ikke gi opp helt enda.. krysser fingrene for flere dager med økt temp. :happy:

Ja, må nok smøre meg med tålmodighet ja...
får sånn usikker kryss hvis jeg får tre høye målinger etter tempen i dag :p
Men skal ikke gi opp helt enda, må bare hente litt motivasjon først [emoji23]

ebee32d7b490dad3095e36fdb96b8b02.jpg

Nå har jeg rett og slett gjort slik :) Fjernet den første målingen min, siden jeg vet den ikke stemte siden jeg var mye våken osv.
Samme med den der jeg var oppe 1,5 time før jeg tempet. (Discarded den).
Såå får vi se hva som skjer fremover :)

6d0ca16ef894be7f9d9e32794883c1a4.jpg

Nesten så jeg håper det betyr at tr kommer. [emoji12]
Men tror jeg har sovet med munnen litt åpen, da jeg er små tett i nesen. Første måling var 35,88. Lå helt i ro og holdt munnen igjen i nesten 10 minutter kanskje og da var målingen 35,97. Så tok bare ca halvparten å satte inn i ff.

Last edited:
Flere som har sånn teit kropp? Jeg har fått tr og har negative tester, men tempen er fremdeles høy. Temper 35.min sendere enn vanlig i dag, derfor prikken er sånn.
5235dcb02477777993c7e5d20e4d1df1.jpg

d11b8362e320f25ed9d0db3502446d63.jpg

6d0ca16ef894be7f9d9e32794883c1a4.jpg

Nesten så jeg håper det betyr at tr kommer. [emoji12]
Men tror jeg har sovet med munnen litt åpen, da jeg er små tett i nesen. Første måling var 35,88. Lå helt i ro og holdt munnen igjen i nesten 10 minutter kanskje og da var målingen 35,97. Så tok bare ca halvparten å satte inn i ff.
Hmm.. rart dette her altså.. kanskje prøve å tempe vaginalt neste syklus? Jeg opplevde det som enklere og mer stabile temp målinger. Også pga eventuelt åpen munn osv. o_O:wacky: Men hadde du hatt EL så burde det syntes alikevel da.. Hvor lange sykluser pleier du å ha?

Dette er sikkert et teit spørsmål, men må vi endre tidspunkt for temping i natt/morgen tidlig siden klokken skal stilles? :P

Flere som har sånn teit kropp? Jeg har fått tr og har negative tester, men tempen er fremdeles høy. Temper 35.min sendere enn vanlig i dag, derfor prikken er sånn.
5235dcb02477777993c7e5d20e4d1df1.jpg

d11b8362e320f25ed9d0db3502446d63.jpg

Min temp synker aldri før tr, men midt i tr eller rett etterpå tr er ferdig...

Hmm.. rart dette her altså.. kanskje prøve å tempe vaginalt neste syklus? Jeg opplevde det som enklere og mer stabile temp målinger. Også pga eventuelt åpen munn osv. o_O:wacky: Men hadde du hatt EL så burde det syntes alikevel da.. Hvor lange sykluser pleier du å ha?

Ja, men føler det blir mer fomling og at jeg våkner mer om jeg skal tempe vaginalt og kan hende bare syklusen er på en snurr etter aborten.

Fra jeg sluttet på pillene til tr kom var det 44 dager. Neste syklus ble på 47 dager, men der viste jeg også at jeg var gravid i 7 dager :)
Også er det denne syklusen da [emoji28]

Og har aldri hadd 100% oversikt over syklusen når vi prøvde på første. Siden den var veldig ustabil og måtte til slutt få hjelp av piller.

c1b4a1f39a864987174ca78200e619ea.jpg

Øøh.. feber?(føler meg ikke varm), sovet dårlig, graviditet, akutt feil på termometeret? [emoji102] tatt til riktig tid men jeg fikk ikke sove før ut på morgenen, og jeg har sovet kjempedårlig, men det har jeg gjort før uten at det har vært så stor forskjell..

c1b4a1f39a864987174ca78200e619ea.jpg

Øøh.. feber?(føler meg ikke varm), sovet dårlig, graviditet, akutt feil på termometeret? [emoji102] tatt til riktig tid men jeg fikk ikke sove før ut på morgenen, og jeg har sovet kjempedårlig, men det har jeg gjort før uten at det har vært så stor forskjell..

Spennener asså! Håper det betyr at det skjer spennende ting fremover ;)

Grafen er veldig jevn om dagen!

Siden den er så jevn og stemmer så godt overens med målingene etter EL forrige PP lurer jeg på om de to høyeste målingene rett og slett er feil. Jeg følte meg litt uggen og rar, spesielt på mandag (4 DPO), men hadde ikke feber eller noe.

95579ca7395b3644ba3f22bb269ee1d6.jpg

Da bør man vel tempe 06:00 (ny tid) hvis man vanligvis temper 05:00? Om man fortsatt temper 05:00 så blir det jo ikke riktig. Eller?
Ja, blir vel noe sånt Men om man vil tilbake til normal tidspunkt kan man forskyve tempingen med en halvtime av gangen?

Back
Topp