Innlagt føden i natt

Noe murringer, og blodtilblandet fostervann innimellom. Men de er fornøyde med øille i magen. Holder utkikk etter misfarget fostervann dvs gult eller grønt, rier, og tegn på infeksjon som crp, hvite og temp. Grusomt å leve i uvisshet. Ingenting kan planlegges. Barnefar har 1time reisevei, så vi er innstilt på at han kanskje ikke rekker å være med på keisersnitt hvis det plutselig bestemmes.

Uff, kjenner godt igjen det der at ingen tar seg tid til å snakke ordentlig med deg. Klarer du å etterspørre det tror du? Håper du får flytte tilbake. Hvilken uke er du i nå?

Noe murringer, og blodtilblandet fostervann innimellom. Men de er fornøyde med øille i magen. Holder utkikk etter misfarget fostervann dvs gult eller grønt, rier, og tegn på infeksjon som crp, hvite og temp. Grusomt å leve i uvisshet. Ingenting kan planlegges. Barnefar har 1time reisevei, så vi er innstilt på at han kanskje ikke rekker å være med på keisersnitt hvis det plutselig bestemmes.

Huff, sender gode tanker og en klem! Godt de er fornøyd med lille så langt hvertfall. Dere får bare holde ut og ta dag for dag som en liten seier på veien!

Hvordan går det med dere i dag? Je håper at det blir enda en dag hun holder seg inne :)

Hvordan går det med dere i dag? Je håper at det blir enda en dag hun holder seg inne :)
Foreløpig er det fredelig og rolig. Noe murringer er det jo, og innimellom kraftige kynnere. Men ikke noe som tilsier fødsel.

Er mindre bevegelse, men det skyldes visst lite fostervann og at det krever mer av henne. Blir tatt CTG hver dag med sparkeprøver, så hun holdes under oppsyn.

Hun liker ikke når beltene strammes rundt magen og begynner derfor alltid å sparke/bevege seg. Så føler meg jo litt dum som sier det er lite og svake spark og så beveger hun seg under testen.

Men slik det er nå regner jeg med å iallfall komme til uke 32 som er imorgen. Det er visstnok en milepæl ifølge nyfødt intensiv.

Foreløpig er det fredelig og rolig. Noe murringer er det jo, og innimellom kraftige kynnere. Men ikke noe som tilsier fødsel.

Er mindre bevegelse, men det skyldes visst lite fostervann og at det krever mer av henne. Blir tatt CTG hver dag med sparkeprøver, så hun holdes under oppsyn.

Hun liker ikke når beltene strammes rundt magen og begynner derfor alltid å sparke/bevege seg. Så føler meg jo litt dum som sier det er lite og svake spark og så beveger hun seg under testen.

Men slik det er nå regner jeg med å iallfall komme til uke 32 som er imorgen. Det er visstnok en milepæl ifølge nyfødt intensiv.
Godt å høre at det er i alle fall ganske stabilt. Sier de noe om hvor stor hun ca. er nå?

Godt å høre at det er i alle fall ganske stabilt. Sier de noe om hvor stor hun ca. er nå?
Har ikke målt henne siden sist søndag og da ble hun estimert til 1900g. Så regner med hun har bikket 2kg nå.

Oppdatering;
På søndag passerte vi en milepæl, 32uker. Jordmødrene her er superfornøyd. Tok ul igår og fostervannet hadde da tatt seg litt opp fra onsdag. Snuppa ligger på +siden hva gjelder vekt, og er på gjennomsnittet hva gjelder lengde.
Livmorhals var 13mm på onsdag, det er en nedgang fra søndagens 29mm, men så lå hun i tverrleie på søndag og seteleie på onsdag. De måler ikke livmorhalsen så ofta for de vil ikke trigge til rier med innvendig ultralyd. Grunnen til at de målte på onsdag var at de trodde jeg gikk i fødsel.
Hun er fremdeles i seteleie.
Jeg er ferdig med antibiotika kuren, men taes fortsatt infeksjonsprøver +temp rektalt.
Har sterke murringer og kynnere, men de utvikler seg ikke og da gjør de ingenting med meg.
Har fått lov å bli trillet ut i rullestol av mann og datter. Det hjalp på psyken.

Nå blir det bare å smøre seg med tålmodighet og ruge.

Blir så glad hver gang jeg ser en oppdatering fra deg! Det er jo for det meste gode nyheter! [emoji16][emoji322] skjønner det blir kjedelig å ligge der hele dagen, men du får tenke at det ikke er for alltid, og at du gjør det for lillemors beste [emoji173]

Så herlig med så fin oppdatering! :) Sikkert kjempegodt å komme seg ut ja!

Åh så gode nyheter. Og så herlig at hun ligger godt an i størrelse. Det har mye å si. Heier videre på deg og håper på flere milepæler

Dette er gode nyheter. Du skal bli med oss i mai-gruppen :)

Dette er gode nyheter. Du skal bli med oss i mai-gruppen :)
Har fått dato for keisersnitt nå, men den er 2uker frem i tid. De henter henne ut i uke 34 uansett. Så blir nok ikke mai barn, men dette er forumet mitt uansett så jeg drar ingen steder

Back
Topp