Så lenge den ikke skal stå lenge i ovnen, og kvelden fremdeles er ung så utsetter vi den bare litt![]()
Det gjør dere lurt i. Slik god dessert kan ikke gå til spill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge den ikke skal stå lenge i ovnen, og kvelden fremdeles er ung så utsetter vi den bare litt![]()
29 innlegg på 1 time og 40 minutter, det bør gå helt fint
[emoji41][emoji41][emoji41][emoji23][emoji56] Honkytonkydans på gang ja [emoji38]
Stemmer. Vin og bv ! Viktig viktigIkke på gang enda. Må skravle litt til først[emoji23][emoji12] prioriteringer Spyro! Prioriteringer![emoji12]
Nei, er utdannet innen det som den gang ble kaldt mikroelektronikk (nå nano teknologi), men jobber som seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.Er du utdannet kokk?
Her er alle lagt seg. Utenom meg. Pepsi max i glasset og en kald kvikk lunsj. Simpsons på tv [emoji23]
Nei, er utdannet innen det som den gang ble kaldt mikroelektronikk (nå nano teknologi), men jobber som seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Søt chilimarinert kamskjell med bacon og persille til hovedrett, og lammeribbe med chips av jordskokk, gulrot- og potetmos og fløtesaus
![]()
![]()
Hahaha! Så hvorfor har du kjøpt den? [emoji23][emoji23][emoji23]Herlighet så lyst jeg har på sjokolade. Men har bare dårlig sjokkis med 80% kakao. Høgg smaker det[emoji21]
Åh det så godt ut! Du kan få komme å lage mat til meg også [emoji56]Nei, er utdannet innen det som den gang ble kaldt mikroelektronikk (nå nano teknologi), men jobber som seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Søt chilimarinert kamskjell med bacon og persille til hovedrett, og lammeribbe med chips av jordskokk, gulrot- og potetmos og fløtesaus
![]()
![]()
Sorry, det er spist opp, hvorfor tror du jeg er mettTrekker tilbake ønsker mitt om sjokolade! Vil ha akkurat det som er på disse bildene!!!!
Hahaha! Så hvorfor har du kjøpt den? [emoji23][emoji23][emoji23]
Selvfølgelig, når skal vi møtes?Åh det så godt ut! Du kan få komme å lage mat til meg også [emoji56]
Hahaha [emoji38] Liker sånn jeg da. Men hjelper ikke deg nei [emoji56]Passe godt inn i dietten min. Men hjelper ikke det, når jeg ikke liker den[emoji12]
Sorry, det er spist opp, hvorfor tror du jeg er mett
Smakte fantastisk
Forhåpentligvis om ikke altfor lenge [emoji1]Selvfølgelig, når skal vi møtes?
Selvfølgelig, når skal vi møtes?
Det syns jeg. Med litt vin og musikk [emoji1]Kan jeg få snike meg med også?