Høres fantastisk ut daSå bra at alt gikk så bra [emoji1]
Kunne fint valgt bort shopping for massasje og spa selv [emoji23]
Ja når du får alt på "massasjemenyen" til under 500 baht (150 spenn) tar man gjerne en hveeeeer dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fantastisk ut daSå bra at alt gikk så bra [emoji1]
Kunne fint valgt bort shopping for massasje og spa selv [emoji23]
Ah ! Ja! Det gjør man virkelig altså! [emoji1]Ja når du får alt på "massasjemenyen" til under 500 baht (150 spenn) tar man gjerne en hveeeeer dagog det gjorde jeg[emoji23][emoji1373]
Jeg skal prøve, men siden jeg er kokka i kveld, kanskje jeg bare skal utsette den en 1/2 times tid.Finn frem dessertmagen! You Can Do it![]()
Oh ja det har skjedd så mye gøy her ser jeg! Håper april blir fyllt med tilsvarende fete konkurranser!
Flytur gikk over all forventning. 10t til Thailand og 12 t hjem. Han sov halve turen begge veier. Ingen gråting i våken tilstand heller. Har visst en reiseglad liten fyr. [emoji5]
Hvordan i alle dager skal jeg få plass til dessert???
Samme her.
Mannen ser på de aller dyreste husa i Norge. Fordi han er nysgjerrig [emoji23]
Vi får smøre oss begge to. Selv om det helst skulle skjedd i går [emoji39] Men det skjer vel etterhvert for oss snille jenter [emoji56]
Varm sjokoladefondant..Søtt lager plass har jeg hørt. Skvis det ned[emoji23] om ikke, send det med raskeste fly til Bergen
Jeg skal prøve, men siden jeg er kokka i kveld, kanskje jeg bare skal utsette den en 1/2 times tid.
Har allerede spist forrett og hovedrett, og er fryktelig mett
Og hva her du i glasset?På glass nr 3. Tror kanskje mannen er heldig ikveld[emoji41][emoji41][emoji41]
Varm sjokoladefondant..
Blir ikke den ødelagt før den kommer frem?
Notat til meg selv, jeg bør begrense meg selv, ikke servere mannen en 3-retter
Sjokoladefondant.Hva er det til dessert?
Hurra. Det er jo kjempe greit å vite til neste gang dere skal på tur![]()
Sjokoladefondant.
Kamskjell til forrett, og lam til hovedrett
Så lenge den ikke skal stå lenge i ovnen, og kvelden fremdeles er ung så utsetter vi den bare littAhhh. Vann i munnen. Shitt au om den blir ødelagt. Skal stå med åpne armer å ta i mot flyet[emoji16][emoji16][emoji16]
Da stoler vi på detDet ordner seg for snille jenter har jeg hørt[emoji6]
Ja virkelig!
Og etter at vi byttet til sittedelen i vognen er han blitt "vognbaby" og!
Next vacay; here we come! [emoji23]
[emoji41][emoji41][emoji41][emoji23][emoji56] Honkytonkydans på gang ja [emoji38]På glass nr 3. Tror kanskje mannen er heldig ikveld[emoji41][emoji41][emoji41]
29 innlegg på 1 time og 40 minutter, det bør gå helt fintMå må vi legge inn høygiret så vi blir ferdig med 29 innlegg til ikveld. Da har vi nådd 10000 i denne tråden