Skar jordskokk i tynne skiver for å fritere dem til chips og så km noen fingre i veien....Blodig? Chips? Skjønner ingenting[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skar jordskokk i tynne skiver for å fritere dem til chips og så km noen fingre i veien....Blodig? Chips? Skjønner ingenting[emoji23]
Haha, vi har leilighet fra 60 tallet. Og vi er heller ikke handy. Vi hadde en halv sparklet vegg i over ett år. Da leide vi inn en til å ta gangen og rommene oppe, ellers hadde det aldri blitt gjortVi også. Har ett hus fra 50 tallet... Og en mann som ikke er handy [emoji23] Hva tenkte vi med liksom? [emoji56]
3.6 millioner for ett helt nytt 1 mil borte. 4.5 millioner for ett i området her.Haha. Da skjønner jeg. Hvor mye koster et slikt hus som dere ønsker da?
Hahaha uff er harde tak altså ! [emoji23]Haha, vi har leilighet fra 60 tallet. Og vi er heller ikke handy. Vi hadde en halv sparklet vegg i over ett år. Da leide vi inn en til å ta gangen og rommene oppe, ellers hadde det aldri blitt gjortOg så har vi hatt folk til å ta badet. Men har hele nede etasjen igjen. Så har mest lyst å selge å kjøpe noe jeg slipper å pusse opp. For vis vi skal gjøre det, tar det vel 5 år. Haha
Skar jordskokk i tynne skiver for å fritere dem til chips og så km noen fingre i veien....
3.6 millioner for ett helt nytt 1 mil borte. 4.5 millioner for ett i området her.
Vi får lån. Det er ikke problemet. Men har ikke egenkapitalen på plass [emoji14] Er så strenge regler. Meningen er å få arv. Men vet ikke når det blir.
Null problem å flytte en mil daDa flytter vi til der jeg er ifra evnt [emoji14]
Fikk de nye buksene mine i dag og de satt som ett skudd [emoji7][emoji7] Og fantastisk stretch på de. Mannen grynta av den okergule da [emoji14] Men hva vet vel han om klær gitt? [emoji23]
Har smakt en liten bit og den ble veldig god.Auuu. Det hørtes ikke noe godt ut. Men chipsen ble god?
Heldige dere da [emoji7] Hadde vært en drøm å kunne bygd helt nytt. Helst på tomta vi har. For vi er heldige og har nesten 1 mål tomt, med havutsikt og 5 min unna alt (skole, lege, sentrum osv)Dyrt med hus. Vi vurderte å kjøpe gammelt. Men fant ut at vi ikke orket oppussing i flere år. Så vi bygde helt nytt. Men jeg og mannen gjorde mesteparten selv da. Handy begge to[emoji16]
Ja og en svart dressbukse med slengSå gøy å få klærne hjem. En gul og en sort? Var det det?
Skål [emoji38] (pepsi max her) [emoji23]![]()
Skål[emoji16]
Skål [emoji38] (pepsi max her) [emoji23]
Heldige dere da [emoji7] Hadde vært en drøm å kunne bygd helt nytt. Helst på tomta vi har. For vi er heldige og har nesten 1 mål tomt, med havutsikt og 5 min unna alt (skole, lege, sentrum osv)
Da våknet jeg.. hva faforno??? Blodige? Chips ...Halloween snacks?God kveld jenter.
Tror dere jordskokk chips smaker godt dersom de er litt blodige?
Nyt det du [emoji8][emoji8] VelfortjentSkjelden jeg drikker vin. Men idag hadde jeg fryktelig lyst på det[emoji23]
Så godt ut men for vente på alkoholen et år til![]()
Skål[emoji16]
Hehe ja. Min er mer motorsykkel, bil og lastebilhandy han [emoji39] Tror ikke han vil lære heller. Men er så mye som må gjøres. Utvendig og innvendig. Satser nok på nytt etterhvertHøres ut som en drømme tomt det ja. Men handy, det kan dere bli[emoji1360] mannen var lite handy når vi kom sammen. Men med litt opplæring ifra meg, så er han rast forbi meg[emoji23]
Så godt ut men for vente på alkoholen et år tilhaha