♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha lurt.

Åh så heldig du er.
Ja. Han kan når han vil [emoji7] bringebærsaus til [emoji7] Snooop
Hahahahaha. Det var ikke dumt.
Da slipper jeg å betale tilbake hele premien, for det hadde jeg helt sikkert funnet på. Hadde fått så dårlige samvittighet:p
Ikke sant? Men for dumt det også. Altså 1 million er penger som virkelig hadde hjulpet oss i husdrømmen [emoji14]

Er ferdig. Men eldste ringte og fant ikke minste. Når de skulle hjem fra skolen. Så vill panikk. Mannen kjørte hjem. Eldste leta i skoleområdet og jeg ringte rundt. Fant henne da. Hu gikk til sfoen fordi hu ikke fant eldste.. Så mannen henta hu og nå er jeg kommet hjem. Men vi planlegger nå hva jeg må handle. Siden jeg løp fra butikken i panikk [emoji23][emoji85] Kommer inn bedre etter middagen tenker jeg og pulsen er nede på normalen igjen

Så ekkelt. Det er foreldres størst frykt. Godt storesøster reagerte med å ringe dere da.

Så ekkelt. Det er foreldres størst frykt. Godt storesøster reagerte med å ringe dere da.
Ja. Heldigvis er hu kjapp å ringe på oss om det er noe :) Og minste gikk til sfo hvor de kjenner oss siden hu ikke fant eldste. Så bra det også da :)

Ja. Han kan når han vil [emoji7] bringebærsaus til [emoji7] Snooop

Ikke sant? Men for dumt det også. Altså 1 million er penger som virkelig hadde hjulpet oss i husdrømmen [emoji14]
Luksus. Det hørtes veldig godt ut. Ingen som kan lage sånn her hjemme :p

Ja, en million hadde ikke vært dumt. Da kunne vi ha flyttet ut her i fra, som det må gjøres endel, inn i noe helt nytt. Det hadde vært så godt.

Shimmer og shine på TV med 4 åringen nå. Så blir det å åpne seg en iskald hvitvin når hun er i seng etterpå. Fredagsroen har senket seg[emoji175]

Luksus. Det hørtes veldig godt ut. Ingen som kan lage sånn her hjemme [emoji14]

Ja, en million hadde ikke vært dumt. Da kunne vi ha flyttet ut her i fra, som det må gjøres endel, inn i noe helt nytt. Det hadde vært så godt.
Vi også. Har ett hus fra 50 tallet... Og en mann som ikke er handy [emoji23] Hva tenkte vi med liksom? [emoji56]

Back
Topp