Stemmer det [emoji14] det var spesielt gøy å følge med på ved takeoff og landingMed kamera utenpå som man kan følge med på innenfra, woohoo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det [emoji14] det var spesielt gøy å følge med på ved takeoff og landingMed kamera utenpå som man kan følge med på innenfra, woohoo!

Ja, ikke så morsomt underveis, spesielt ikke midt på natta [emoji14]Stemmer det [emoji14] det var spesielt gøy å følge med på ved takeoff og landing![]()
Fløy den først på strekning Paris- Singapore (og på returen), via Singapore Airlines. Så tok vi en av Emirates sine på strekket Brisbane-Singapore [emoji14] siste to var nattstrekkJa, ikke så morsomt underveis, spesielt ikke midt på natta [emoji14]
Hvilken strekning fløy du?

Singapore-Frankfurt. Sykt imponert over boardinga!Fløy den først på strekning Paris- Singapore (og på returen), via Singapore Airlines. Så tok vi en av Emirates sine på strekket Brisbane-Singapore [emoji14] siste to var nattstrekk
Du da?
Ikke sant! Her snakker man asiatisk disiplin! Synes det var imponerende, spesielt hvordan de taklet stressede franskmenn i Paris - skulle ikke komme her og komme her [emoji14]Singapore-Frankfurt. Sykt imponert over boardinga!
etter jeg fikk barn har det ikke vært så lange reiser og naturlig nok har reisene vært mer rettet mot den lille.Åhh, jeg har vært på sånn 2 etasjers fly en gang jeg dro til usa. Veldig fin opplevelse [emoji4]Er nok bare jeg som er litt geek, men er største modellen til Airbus. En helt fantastisk flyopplevelse [emoji14]
Galapagos, Antarktis, Island, Svalbard og Grønland står høyt på min liste!
Jeg er veldig glad i sol og varme også, men det er bare helt fantastisk å dra steder og oppleve den ville og (nogenlunde) urørte naturen!
Sri Lanka kunne jeg også veldig tenkt meg, og for en sol og bad ferie hadde sikkert Maldivene vært helt ok, men neppe for mer enn en uke, da hadde jeg kjedet vettet av meg![]()
Drømmen er å kunne ta med alle barna til Disney world! Har vært der selv i en alder av over 20 år og bare gleder meg til å reise tilbake [emoji1] men da gjerne med alle barna og full pakke altså!DISNEYWORLDDet er drømmen!
Mauritius er jo helt fantastisk! Var der ikke så lenge, men for et sted. Fløy deretter over til La Réunion, helt forskjellig type øy [emoji14]Jeg vil så gjerne tilbake til mauritius og gjerne oppleve Maldivene, kapp Verde, Dubai og New Zealand og ikke minst Australia og mange plasser i USA.
Helt fantastisk sted! Var der en uke på bryllupsreise og kjente jeg skulle ønske vi hadde hatt 2-3 uker [emoji1]Mauritius er jo helt fantastisk! Var der ikke så lenge, men for et sted. Fløy deretter over til La Réunion, helt forskjellig type øy [emoji14]