♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha uff da. Kommer seg nok etterhvert. Så er det Snippa og Snapp på tur. Slik er det med våre to. Fikk tom tatt 6 mnds bilder sammen. Da vi bestilte samme dag babybilder. Så da knipsa han noen sammen også med de [emoji7] Snille fotografen [emoji1]

Nå derimot gjør de bare helvete sammen. Hos søstra mi stjeler de sminken til hu på 13. Hos meg tømmer de såpevann over hele soverommmet. Herlig gitt
Så gøy å ha sånne bilder av de sammen. Våre er jo 8 mnd, og jeg tror ikke jeg har ett bilde av de sammen, håper mannen har.. Men så hyler min med engang de kommer for nært da, og fetteren er eneste babyen han er redd :p

Haha, gleder meg. Så gøy med såpevann da ;)

Eldste min prøver alltid å lure med seg kusinen som er 8mnd mindre på ting, men har enda ikke klart det. Men det kommer vel.. :p

Så gøy å ha sånne bilder av de sammen. Våre er jo 8 mnd, og jeg tror ikke jeg har ett bilde av de sammen, håper mannen har.. Men så hyler min med engang de kommer for nært da, og fetteren er eneste babyen han er redd [emoji14]

Haha, gleder meg. Så gøy med såpevann da ;)

Eldste min prøver alltid å lure med seg kusinen som er 8mnd mindre på ting, men har enda ikke klart det. Men det kommer vel.. :p
Hahaha. Han må bare ikke gi seg [emoji14] Mi eldste lurte sin som er 4 mnd yngre på ting også sladra hu på han etterpå.

Løp ut du. Jeg sier ikke noe

TANTE. T***** LØPER UT HAN ! [emoji23][emoji23][emoji23]

Nå må jeg inn. Ses senere [emoji39] Kunne tatt en arbeidsdag her inne også jeg [emoji23]

Man kan le av det når de blir større. Husker du den gang begynner man [emoji23]
Er allerede begynt med sånn:p forteller om alt hun fant på når hun var mindre. Må fortelle det mens det er friskt i minne. Ender med at jeg ler og ler mens hun ser rart på meg:p

Hahaha uff da. Kommer seg nok etterhvert. Så er det Snippa og Snapp på tur. Slik er det med våre to. Fikk tom tatt 6 mnds bilder sammen. Da vi bestilte samme dag babybilder. Så da knipsa han noen sammen også med de [emoji7] Snille fotografen [emoji1]

Nå derimot gjør de bare helvete sammen. Hos søstra mi stjeler de sminken til hu på 13. Hos meg tømmer de såpevann over hele soverommmet. Herlig gitt

Høres interessant ut :P

De finner nok på litt F sammen, men kan tenke meg de har en stor trygghet isammen. Nesten som søsken.

Jeg var ikke helt edru heller den gangen så [emoji38] Men kan innimellom ta noen gamle slagere på anlegget. Me e poijkarne som buser ... [emoji23][emoji23]
Tusen takk bedre en bursdags sangen fra NRK super ...tre dagers nynning

Back
Topp