23.mars

God morgen! :flower
På jobb i dag og. Er akkurat nå på væpnet gisselaksjon med som har pågått siden 2 i natt. 12 politibiler, delta, skarpskyttere osv..
Kjære vene, noen har mer spennende jobber enn andre! :o

Er i dag 9+6
Fikk levert ungene på skole og barnehage. Er selv på jobb, skal ha langdag og så på spinning etterpå[emoji846]
Så satser jeg på mannen har lagt noe god mat til oss til jeg kommer heim [emoji16]

Morn! Her har jeg akkurat fått i meg frokost [emoji14] Har visst snudd døgnet litt kan du si... Men like greit, siden jeg går rett på dobbel nattevakt når jeg er tilbake på jobb.

I dag har jeg tenkt å få samboer til å kjøre meg til stallen så jeg får sniffet litt på størstebarnet mitt [emoji173][emoji206]

Dark dining er et konsept hvor vi får servert fire retters middag helt i mørket. Dem sier det skal få fram andre sanser. Høres helt merkelig ut, men vi får prøve det [emoji28]

Gud så spennende!! [emoji1] Gleder meg til å høre hvordan det var [emoji1]

Puh! Formen er dårligere enn jeg trodde gitt... Etter en halvtime hestekos og påfølgende mathandling er jeg helt skutt. Kanskje det var greit med den sykemeldingen allikevel...

Puh! Formen er dårligere enn jeg trodde gitt... Etter en halvtime hestekos og påfølgende mathandling er jeg helt skutt. Kanskje det var greit med den sykemeldingen allikevel...
Er kanskje ikke så dumt med den sykemeldingen da nei.. viktig å prøve å huske å slappa av også [emoji13]

Riktig god kjærlighetstur! Er det varmt nok ville jeg kjøpt litt mat og drikke og tatt turen til trappa ned fra Sacreceur i kveldinga. Husker jeg syntes det var kjempekoselig (den gang riktignok inkludert billig rødvin). Var mange som samlet seg der og noen hadde med gitar. Jeg besøkte ei venninne og hun sa de ofte hang der når de ikke hadde andre planer.
Takk! Vi har planer om å kose oss der på lørdag! Er meldt knall vær. Men det får bli samboer som koser seg med vin :joyful:

Jeg rett og slett elsker samboeren min!❤️ Under en særdeles kvalm og sliten dag på jobben sender han melding og spør hva jeg ønsker meg til middag! Og da jeg kom hjem stod pannekakene jeg hadde bestilt klar på bordet❤️ Hverdagslykke!!

Jeg rett og slett elsker samboeren min![emoji173]️ Under en særdeles kvalm og sliten dag på jobben sender han melding og spør hva jeg ønsker meg til middag! Og da jeg kom hjem stod pannekakene jeg hadde bestilt klar på bordet[emoji173]️ Hverdagslykke!!
Så flott fyr! [emoji4]

Jeg rett og slett elsker samboeren min![emoji173]️ Under en særdeles kvalm og sliten dag på jobben sender han melding og spør hva jeg ønsker meg til middag! Og da jeg kom hjem stod pannekakene jeg hadde bestilt klar på bordet[emoji173]️ Hverdagslykke!!
Snakk om hverdagslykke på det beste [emoji7]

Åååh <3 så fantastisk :)

Nå fikk jeg lyst på pannekaker! Pannekaker i morgen!

Back
Topp