♫ Skravletråd Mars ♫

Da var begge kidsa i seng. Spent på hvor lenge de sover før hostingen begynner Håper det er lenge nok til at jeg får slengt meg på sofaen. Blir sliten av å gå hjemme med sykt baby :p
Det er slitsomt. Så skjønner deg godt. Håper de sover godt og uten hosting da. Klem [emoji8]

Da var begge kidsa i seng. Spent på hvor lenge de sover før hostingen begynner Håper det er lenge nok til at jeg får slengt meg på sofaen. Blir sliten av å gå hjemme med sykt baby :p

Det tar skikkelig på. Håper ungene sover godt. Har du prøvd kjerringråd?
Lavendel? Løk?

Det er slitsomt. Så skjønner deg godt. Håper de sover godt og uten hosting da. Klem [emoji8]
Takk du:Heartred
Vel, fikk akkurat tatt balsam i håret så våknet minste. Ikke sjakk trekk å prøve å dusje når jeg er alene med dem. Men han sovnet heldigvis raskt igjen :) Så nå skal jeg drikke cola å se på tv :p bryr meg ikke om at det kun er torsdag.

Det tar skikkelig på. Håper ungene sover godt. Har du prøvd kjerringråd?
Lavendel? Løk?
Prøvde løk med eldste når hun var på det verste, jeg syntes det hjalp halve natten, mannen var uenig :p Og siden han sover med henne nå når hun hoster sånn så får jeg høre på han. Nei, får håpe hun får noe mot hosten i morgen. De sover enda, så håper det varer en episode eller 2 :p

Takk du[emoji813]red
Vel, fikk akkurat tatt balsam i håret så våknet minste. Ikke sjakk trekk å prøve å dusje når jeg er alene med dem. Men han sovnet heldigvis raskt igjen :) Så nå skal jeg drikke cola å se på tv [emoji14] bryr meg ikke om at det kun er torsdag.
Bra han sovna raskt igjen. Typisk når man dusjer!

Det er jo lillefredag i dag da. Så å si helg [emoji6]

Back
Topp