Hver gang? [emoji23][emoji23][emoji23] Da går du jammen ofte på do [emoji23][emoji23]
Haha[emoji23] eller ser sjelden på TV![emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver gang? [emoji23][emoji23][emoji23] Da går du jammen ofte på do [emoji23][emoji23]
Og der gikk eldste for å hente minste Luksus! [emoji28][emoji28]
Idag blir det kyllingklubber og salat til middag. Tilbud på spar[emoji12]
Hva er galt med nabovarselet?[emoji4]
Det er slitsomt. Så skjønner deg godt. Håper de sover godt og uten hosting da. Klem [emoji8]Da var begge kidsa i seng. Spent på hvor lenge de sover før hostingen begynner Håper det er lenge nok til at jeg får slengt meg på sofaen. Blir sliten av å gå hjemme med sykt baby![]()
Da var begge kidsa i seng. Spent på hvor lenge de sover før hostingen begynner Håper det er lenge nok til at jeg får slengt meg på sofaen. Blir sliten av å gå hjemme med sykt baby![]()
Ikke jeg heller [emoji14] Men ser det er veldig vanlig.Aha, aldri sett sånne jeg[emoji4]
Uuuh! [emoji1] Få se
Tenkte det plaga deg så veldig vettu [emoji8]Thank u![emoji23]
Yey !Skal ta bilder når ungene er i seng[emoji4]
Yey !
Altså... Jeg er mett etter middag. Men har forferdelig lyst på kyllingklubber [emoji23]
Takk duDet er slitsomt. Så skjønner deg godt. Håper de sover godt og uten hosting da. Klem [emoji8]

Kvikk lunsj gjemt i kjøleskapet jeg [emoji23] Og en pringles [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56][emoji23][emoji23] lett for. Jeg drømmer om en sjokolade[emoji7][emoji7]
Prøvde løk med eldste når hun var på det verste, jeg syntes det hjalp halve natten, mannen var uenigDet tar skikkelig på. Håper ungene sover godt. Har du prøvd kjerringråd?
Lavendel? Løk?
Bra han sovna raskt igjen. Typisk når man dusjer!Takk du[emoji813]red
Vel, fikk akkurat tatt balsam i håret så våknet minste. Ikke sjakk trekk å prøve å dusje når jeg er alene med dem. Men han sovnet heldigvis raskt igjenSå nå skal jeg drikke cola å se på tv [emoji14] bryr meg ikke om at det kun er torsdag.
Har sjokolade gjemt i stellevesken jegKvikk lunsj gjemt i kjøleskapet jeg [emoji23] Og en pringles [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Haha. Det er sant. Da drikker jeg cola med god samvittighet. Noen dager fortjener man bare litt ekstra kos, selv i en hverdagBra han sovna raskt igjen. Typisk når man dusjer!
Det er jo lillefredag i dag da. Så å si helg [emoji6]
Vi kan diskutere det i evigheter gitt [emoji23][emoji23][emoji23] Om ikke annet om vi treffer hverandre stjeler ikke vi hverandres [emoji23]Har sjokolade gjemt i stellevesken jeg [emoji14] Og den er perfekt temperatur![]()
Absolutt. Viktig å belønne en selv [emoji8]Haha. Det er sant. Da drikker jeg cola med god samvittighet. Noen dager fortjener man bare litt ekstra kos, selv i en hverdag![]()