>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Luksus! [emoji1][emoji1]Fikk 50% på begge sengesett hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luksus! [emoji1][emoji1]Fikk 50% på begge sengesett hihi
Ja hjelpes meg.Det snør det snør, tiddeli bom[emoji7]
Jeg hater Ole Brumm [emoji1][emoji39][emoji23]Det snør det snør, tiddeli bom[emoji7]
Alltid kjekt med tilbud hihiLuksus! [emoji1][emoji1]
Åja. Hvertfalm på sånt noe. Er så dyrt som regel [emoji7] Liker Sir John sitt jeg best [emoji7]Alltid kjekt med tilbud hihi
Hvor kjøper man det?Åja. Hvertfalm på sånt noe. Er så dyrt som regel [emoji7] Liker Sir John sitt jeg best [emoji7]
Gikk det bra?Av ferja med oss. Kontroll hos tannlegen med eldste som ignorerer meg med full musikk på øra. Oh the joy [emoji23]
ER hun ikke bedre?Ja eldste her har hostet i 5 uker, og ingenting hjelper på. Blir snart galHåper bare ikke minste holder på like lenge.
De første 2 tenne. Så her er det gøy om dagen. Haha.
Så bra dqEldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo daHan regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta
Så flink jente
![]()
Ha ha hardt for lommebokaVel.... sikkert 8 tskjorter, 1 genser, 2 bukser, en shorts, 2 bher og 3 truser senere var vi ute av butikken og ungen var strålende fornøyd. Lommeboka not so much [emoji85]
Oh gleder megMye[emoji23] bilde kommer idag når jeg har fått hentet pakken
Syns jeg så det kid sistHvor kjøper man det?
Gikk over all forventning faktiskGikk det bra?
Uff ja [emoji23] Min egen feil. Menmen. Er jo litt kosedag da [emoji7]Ha ha hardt for lommeboka
Det tror jeg påKanskje ikke hvert 10 minutt. Men gjorde en god innsats i går. Bedre en i dag. Ikke så lett med bv på møter[emoji6]
Hva hqr du shoppet?Shoppa her og, men ikke klær da![]()
Det vil jeg tro jaUff ja [emoji23] Min egen feil. Menmen. Er jo litt kosedag da [emoji7]
Viktig for meg at begge unga får litt kosedager innimellom uten søstra [emoji14] Litt alenetid er også sunt og godtDet vil jeg tro ja