Åhh til hvem? Deg selv?bra!!
Meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh til hvem? Deg selv?bra!!
Nei si det du. Men har fått sagt min mening så.Fy, så råttent gjort![emoji36][emoji35] hvem gjør sånn mot små barn, og uten å informere foreldre eller i det minste gi dem en advarsel?![emoji15]
Sikkert dritkult for dem å rykke ned....[emoji849] hva slags straff er det egentlig!!? Hva er poenget?!
Ja kjekt å seMeg selvskal se om jeg finner bilde!
Haha. Ja. Men er godt å slippe middagsmaset også innimellom. Spesielt når en er sliten og dårlig. Greit med noen andre som lager for oss da [emoji23]Hmm si det. Noe som dere ca . Ganske ofte sier folk Hehe koser oss med det vi![]()
Kjempe. Pimpa den opp med gult belte i ett bryllup. Kan se om jeg finner bilde?
Det har jeg ikke
Ja er detHaha. Ja. Men er godt å slippe middagsmaset også innimellom. Spesielt når en er sliten og dårlig. Greit med noen andre som lager for oss da [emoji23]
Nei. Ble flytta ned ett nivå plutselig. Fordi de ikke kunne flyte. Trodde meninga med kurset var å LÆRE de å flyte. Var det de sa men.
hvor er det godt å spise det? Dere var vell i sentrum?Ja deilig og billig![]()
Det var det også gittdet så digg ut det
Dette var galleriethvor er det godt å spise det? Dere var vell i sentrum?
Hvor stor seng har du? [emoji23]
uff, men nå vet dere i hvert fall hva det er.Fikk svar idag....det er skabb[emoji13]
Når jeg er ferdig hos frisør må jeg rett hjem for å vaske everything og mye må fryses[emoji20] så må hele familien smøres inn i kveld... Jippi...
Ja bilde er gøy[emoji2]
Hahaha de sier så. Jeg er ikke voksen enda. Så da er ikke du heller![]()
Gå på dagsenter du. Da får man en del kommentarer om at man ikke er tørr bak øra og slikt hahaha. Evig ung sier jeg
Det hjelper veldig da [emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha. Kan jeg tenke meg. Vi har 150. Ikke plass til oss alle 4. Ene ungen ligger på tvers nederst. Ønsker meg en til 150 helst å slå sammen med [emoji23][emoji23]Haha, vanlig 180x200[emoji23]
Det var trangt for å si det sånn[emoji41]
Ja kjekt å se![]()
Kanskje vi skulle prøvd den en gang.Dette var galleriet![]()