♫ Skravletråd Mars ♫

Fikk svar idag....det er skabb[emoji13]
Når jeg er ferdig hos frisør må jeg rett hjem for å vaske everything og mye må fryses[emoji20] så må hele familien smøres inn i kveld... Jippi...
Æsj da! Lykke til med hele jobben!

Mhm lurt. Her får minste av oss eller rester etter broren ;) eldste må ha voksenposjon så da koster det brått mer
Det må eldste helst her også. Men jeg spiser bare halv porsjon. Så om noen trenger påfyll kan de få av meg litt :) Normalt tar minste en forrett [emoji14]

Det stemmer ;) ble ny bukse og jakke på meg gitt og litt nytt til han også :)

Jeg var på øyrane og kjøpte bergans bukse og jakke! Var 30% på det, men fikk det til 50% [emoji1319] fantastisk [emoji173]

Det er tøffe tak[emoji20] det vet jeg alt om!
Har han kuttet medisin?

Nei, men de virker ikke før vi er kommet oss ut døren! Tar de rundt 8 og samvirker de rundt halv 9/9.

Var visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.

Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.

Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.

Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.

Fy, så råttent gjort![emoji36][emoji35] hvem gjør sånn mot små barn, og uten å informere foreldre eller i det minste gi dem en advarsel?![emoji15]
Sikkert dritkult for dem å rykke ned....[emoji849] hva slags straff er det egentlig!!? Hva er poenget?!

Ja. Blir nok oftere enn vi burde. Men varierer veldig. Innimellom blir det gjerne en gang i mnd også. Spørs veldig [emoji14]

Dere da?
Hmm si det. Noe som dere ca . Ganske ofte sier folk Hehe koser oss med det vi:)

Back
Topp